چگونه جواب داور را برای مقاله ISI بنویسیم؟

چگونه نامه پاسخ به داور مقاله ISI را بنویسیم؟

ما پژوهشگران سخت تلاش کردیم تا عصاره یافته های خودمان را در قالب مقاله تقدیم جامعه علمی کنیم. اما داور(ها) با نکته سنجی (نا) به جای خود منجر به سد راه ما می شوند. جواب داور ها را چگونه باید داد تا در نهایت مقاله ما به چاپ شود؟ در این بخش یاد می گیریم که نحوه پاسخ به نظرات داوران در مجلات و ژورنال ها به چه صورت است.

به دقت نظرات داور را مطالعه کنید. فایل ورد جدید باز کنید و هر چه دل تنگت خواهی بگو (مورد به مورد). مثلا اگر گفته:

Equation 2 is not suitable. Also, Figure 3 is irrelevent to the article text.

بنویسید:

You are very Kheng. You are all fake news

با توجه به تعصبی که روی کار خودتان داید، حتما شما ایده های بهتری دارید.

استراحت کنید. تو یوتیوب بگردید، کتاب رمان بخوانید. خلاصه برید چند روز به دور از فضای مقاله باشید.

خودتان را جای داور بگذارید. از دیدگاه شخص ثالث به مقاله خودتان نگاه کنید (یا بهتر از این، بروید با همکاران/دوستان هم رشته تبادل نظر کنید). شاید می شد فرمول ۲ را واضح تر بیان کرد؟ آیا نیازی هست حتما شکل سه تو مقاله بیاد؟

با دیدگاه مثبت (تاکید می کنم، مثبت) جواب داور ها را بدهید. لازم نیست حتما با تمامی نظرات داور موافق باشید، اما مجوز راه اندازی معرکه نیست. ادیتور به صورت پیش فرض گفته های داور را قبول دارد. هر چی باشه، ادیتور از داور دعوت کرده که 《داور》باشد.

The reviewer raises an interesting concern. We have rewritten Equation 2 and have fully defined the variables in line with the nanofluid model used. Also, we have removed Figure 3 and instead presented the data in a table.

هر جمله را جداگانه بررسی کنید. در ابتدا و انتها متن حتما تشکر کنید از وقت و دقت داور. مثلا

We would like to thank the Reviewer for their insightful comments.

برای استفاده از خدمت پایگاه امین آرتیکل برای پذیرش بورسیه های تحصیلی، پذیرش فرصت مطالعاتی برای اساتید و دانشجویان دکتری، مشاوره اپلای Apply، ترجمه مدارک رسمی، مشاوره و آموزش نوشتن SOP، مشاوره و آموزش نگارش CV، پرداخت هزینه اپلیکشن فی (Application fee)، مشاوره و نوشتن انگیزه نامه، ترجمه مقالات ISI، پذیرش مقالات ISI و Scopus با رتبه های Q ، پرداخت هزینه ژورنال ها و تحلیل آماری کافی است از طریق ایمیل amin.article@gmail.com و یا شماره تماس و یا ثبت سفارش در سایت اقدام فرمایید. در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان پایگاه با شما تماس خواهند گرفت و راهنمایی های لازم را ارایه خواهند کرد.

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط از طریق واتس اپ