چاپ کتاب با تیراژ پایین| چاپ کتاب با تیراژ کم

دپارتمان کتاب پایگاه امین آرتیکل خدمت چاپ کتاب با تیراژ پایین، چاپ کتاب با تیراژ محدود، چاپ کتاب با تیراژ کم را برای محققین، دانشجویان و اساتید دانشگاه ها ارایه می کند و تلاش دارد مجموعه مقالات و جزوات درسی اساتید دانشگاه ها، و پایان نامه های دانشجویان را به صورت کتاب چاپ نموده (با اخذ مجوزهای لازم از وزارت ارشاد و کتابخانه ملی) و با تیراژ پایین، تیراژ کم و تیراژ محدود به انجام رساند. درحالت کلی برای افرادی که در شاخه های مختلف علوم تحصیل می کنند و یا به شغل شریف آموزشی مشغول هستند، چاپ کتاب دارای امتیاز و اعتبار علمی منحصر به فردی است و چاپ کتاب موجبات موفقیت بیشتر برای این دسته از عزیزان خواهد بود. دپارتمان انتشارات چاپ کتاب با تیراژ پایین و محدود موسسه امین آرتیکل با همکاری اساتید همکار دانشگاه های معتبر تهران و ناشران معتبر در تهران آماده خدمت رسانی چاپ کتاب با تیراژ کم با هزینه اندک برای دانشجویان و اساتید می باشد.

درحالت کلی نویسندگانی که اقدام به چاپ کتاب خود می کنند اهداف متفاوتی از قبیل کسب اعتبار علمی، بالا بردن سطح رزومه تحصیلی و امتیاز پایه های علمی برای اساتید عزیز و معلمین محترم را دنبال می کنند. اگر هدف شما از چاپ کتاب، تقویت روزمه علمی خود جهت مصاحبه دکتری و یا ارتقای پایه های علمی است و یا چیزی غیر از کسب درآمد برای چاپ کتاب است، توصیه اکید موسسه این است که چاپ کتاب را با تیراژ کم و محدود به انجام برساند زیرا اولا هزینه چاپ کتاب با تیراژ محدود کم است و ثانیا احتمال فروش کتاب از پایان نامه ای که موضوع خاصی دارد بسیار کم است با این حال پایگاه امین آرتیکل تلاش می کند در نمایشگاه های ملی و بین المللی کتاب این عزیزان را در معرض عموم قرار دهد.

دپارتمان چاپ کتاب پایگاه امین آرتیکل، برای چاپ کتاب با تیراژ پایین و تیراژ محدود را برای دانشجویان و اساتیدی که قصد چاپ کتاب خود را برای ارتقای رزومه تحصیلی و مصاحبه دکتری دارند آماده همکاری است. با توجه به اینکه چاپ کتاب با تیراژ بالا دارای هزینه زیادی است پیشنهاد می شود در طی قراردادی کتاب شما با تیراژ کم چاپ شده (بدلیل هزینه) اما با توافق دوطرفه تعداد تیراژ را در عددبالاتری روی جلد قرار داده شود. بنابراین اگر شناختی از بازار کتاب خود را ندارید، اصلا ریسک تیراژ بالا را قبول نکنید و کتاب خود را در تیراژ 50 یا 100 جلد چاپ نمایید. در شناسنامه کتاب و جلد کتاب برای شما 1000 جلد قید می شود و شما مشکلی در مصاحبه دکتری و غیره نخواهید داشت.

اگر تمایل به استفاده از خدمات تخصصی گروه پژوهشی امین آرتیکل در خصوص چاپ كتاب با تيراژ پایین| چاپ كتاب با تيراژ كم| چاپ كتاب با تيراژ محدود دارید، کافی است سفارش خود را ثبت نمایید یا با شماره موسسه در ساعات اداری تماس بگیرید و یا با ایمیل amin.article@gmail.com در ارتباط باشید

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل