پذیرش مقاله پابمد و مدلاین Pubmed و Medline

مجلات نمایه شده در پابمد (pubmed) مجلاتی هستند که برای گروه علوم پزشکی و زیست شناسی مناسب هستند و دارای ایندکس pubmed پابمد هستند. پایگاه پابمد یکی از محیط های جستجو منابع و مقالات حوزه پزشکی است که توسط موسسه مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی NCBI=National Center for Biotechnology Information و کتابخانه ی ملی پزشکی آمریکا (NLM) تهیه گردیده است. در حال حاضر پایگاه اطلاعاتی پابمد pubmed بیش از 16 میلیون مقاله و بیش از 4500 ژورنال های رشته های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، دامپزشکی، و علوم پایه پزشکی و غیره را داراست. با توجه به نیاز پژوهشگران، محققان و اساتید دانشگاهی جهت پذیر، اکسپت، انتشار و چاپ نتایج تحقیقات، پایان نامه ها، مقاله ها و طرح ها پژوهشی خود در این نوع مجلات، گروه علمی AminArticle در زمینه استخراج مقاله از پایان نامه جهت پذیرش و چاپ تضمینی و ارزان مقاله ISI در مجلات و ژورنال های دارای نمایه پابمد pubmed و مدلاین Medline خدمات متنوعی را بسته به نوع مقاله ارائه می کند.

بطور کلی مجلات پابمد pubmed بیشتر برای دانشجویان و محققان گروه علوم پزشکی و علوم پزشکی پایه مناسب است که تمایل به اکسپت، پذیرش، چاپ مقالات خود در نشریات پابمد با توجه به بازه زمانی کوتاه و همچنین هزینه کمتری نسبت به مجلات سایر پایگاه ها داشته باشند. همچنین برای دانشجویانی که تمایل به اپلای در دانشگاه های خارج از کشور و یا مصاحبه دکتری دانشگاه های علوم پزشکی، دکتری پژوهش محور دانشگاه های علوم پزشکی مناسب است. با توجه با اینکه اساتید مجرب همکار باتجربه گروه علمی امین آرتیکل، اطلاعات مفید و دقیقی از زمانبندی داوری، پذیرش و انتشار مقالات در مجلات نمایه شده در پابمد pubmed را دارند می توانند به محققان کمک شایانی در هماهنگی نوع مجله پابمد، زمان و پذیرش مقاله در مجله پابمد و غیره نمایند.

خدمات موسسه امین آرتیکل در زمینه مقالات و مجلات گروه پابمد Pubmed برای محققان، دانشجویان و اساتید شامل موارد زیر است که متقاضیان عزیز می توانند از هر یک از خدمات بصورت جداگانه یا مجموعه ای از آنها و یا بصورت کلی سفارش دهند:

1. استخراج مقاله از پایان نامه جهت چاپ در مجلات Pubmed
2. ترجمه تخصصی مقاله جهت چاپ در مجلات پابمد
3. ویرایش علمی و تخصصی و گرامری مقاله قبل از ارسال مقاله به ژورنالهای pubmed
4. انتخاب مجله پابمد به توجه به رشته و مقبول وزارت بهداشت و علوم پزشکی
5. فرمت گذاری و قالب گذاری مقاله در مجلات نمایه شده در ژورنال های گروه پابمد پزشکی
6. ثابمیت مقاله به مجلات گروه pubmed پزشکی
7. انجام کلیه مکاتبات لازم بر اساس که منجر به پذیرش سریع مقاله در مجلات پابمد خواهد شد
8. پیگیری چاپ مقاله از مجله پابمد مورد نظر در سریعترین زمان ممکن


نحوه امتیازدهی به مقالات پذیرفته یا چاپ شده در ژورنال های پابمد/مدلاین Medline / Pubmed

بر اساس بخش نامه های متعدد وزارت بهداشت، طبق جدید ترین فرم مصاحبه داوطلبان دوره دکتری پژوهشی Ph.D. by Research نشان می دهد که پذیرش مقاله در مجلات نمایه شده در ISI(web of science)، pubmed، Scopus ب ه عنوان نفر اول دارای 10 امتیاز و به عنوان نفر همکار دارای 5 امتیاز است. برای ارتقا اعضا هیئت علمی، ISI دارای IF بالای 1 و یا مدلاین دارای 7 امتیاز، ISI دارای IF کوچکتر از 1 و یا پابمد یا پابمد سنترال دارای 6 امتیاز، ISI بدون ضریب تاثیر و Scopus دارای 5 امتیاز، مجلات نمایه شده در Embase ، Cinahl، Psych Info ، , Chemical Abstract Biological Abstract دارای 3.5 امتیاز، مجلات نمایه شده در ساير ايندكسها دارای 3 امتیاز. در نوع دیگری از امتیازدهی، مقالات دارای ایندکس های pubmed/ medline و یا ISI-Web of Science دارای 25 امتیاز، مقالات دارای نمایه های Scopus, Chemical Abstract, Embase, Biological Abstractsدارای 15 امتیاز به ازای هر مقاله، سایر مقالات منتشر شده 10 امتیاز.


مجموعه این آیین نامه ها به نحوه امتیازدهی به مقالات پذیرفته یا چاپ شده در ژورنال های پابمد/مدلاین Medline / Pubmed برای گروه علوم پزشکی در قالب یک فایل Zip برای دانلود گردآوری شده است. (دانلود)
رمز نحوه امتیازدهی به فعالیتهاي تحقیقاتی دانشجویان گروه علوم پزشکی: aminarticle.com


در حال حاضر این خدمت (استخراج مقاله از پایان نامه، ترجمه مقاله، ویرایش مقاله، پذیرش اکسپت مقاله در ژورنال های دارای نمایه pubmed ، پیگیری چاپ مقاله از مجلات پابمد) برای کلیه محققان پزشکی و پیراپزشکی، ارتوپدی، پزشکی اطفال، پزشکی انفورماتیک، انکولوژی (سرطان‌شناسی)، ایمنی‌شناسی و آلرژی، بهداشت عمومی، بیماری‌های اعصاب، بیماری‌های دهان و دندان، بیماری‌های ریوی، بینایی سنجی، پزشکی بیهوشی، فیزیوتراپی، فیزیولوژی پزشکی، پاتولوژی (آسیب‌شناسی)، پرستاری، طب اورژانس، پزشکی خانواده، پزشکی مولکولی، پزشکی قانونی، پزشکی پوست، تغذیه و رژیم‌درمانی، جراحی عمومی، جراحی کلیه و مجاری ادراری، جراحی مغز و اعصاب، چشم‌پزشکی، خون‌شناسی، داروسازی، دارورسانی، دامپزشکی، دندانپزشکی، رادیولوژی، تکنولوژی پرتو شناسی، روان‌پزشکی، روماتولوژی، زنان و زایمان، ژنتیک، میکروب شناسی، طب سنتی / طب حاشیه، طب فیزیکی و توانبخشی، طب کار / بهداشت حرفه‌ای، پزشکی عفونی، علوم آزمایشگاهی، پزشکی غدد، پزشکی قلب و عروق، پزشکی کلیه و مجاری ادراری، پزشکی گوارش و کبد، پزشکی گوش، حلق و بینی، مامایی، مدارک پزشکی، کالبدشناسی / علوم تشریحی، طب هوانوردی و هوافضا، اتاق عمل، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، بیوتکنولوژی، بینایی سنجی، علوم آزمایشگاهی، زیست شناسی سلولی ملکولی، مدیریت خدمات بهداشتی ودرمانی و غیره فراهم است.


برای مشاوره در ارتباط با ژورنال های گروه پابمد و نحوه پذیرش از این مجلات با ما به آدرس aminarticle@gmail.com مکاتبه کنید یا از طریق شماره واتس اپ موسسه پیام تان را ارسال بفرمایید و یا روی ثبت سفارش کلیک کنید.

برای ثبت سفارش کلیک کنید