پرداخت هزینه چاپ ژورنال ها

از آنجایی که امروزه محققان ایرانی در تلاش برای چاپ مقالات خود در مجلات معتبر می باشند و تب چاپ مقاله ISI، مقاله ISC، مقاله Scopus، مقالات همایشی، مقالات کنفرانس بین المللی بالا رفته است، و همچنین از آنجایی که برخی از مجلات برای چاپ مقاله در ژورنال هزینه ای دریافت می نمایند، گروه علمی امین آرتیکل آماده خدمت رسانی در حوزه واریز وجه دلاری به مجلات، ثبت نام ها، و غیره به صورت حواله های وسترن یونیون، خرید پی پال PAP PAL، یا واریز بانکی به محققان و اساتید گرانقدر می باشد.

پرداخت هزینه چاپ ژورنال ها

واریز پول از طریق وسترن یونیون

وسترن یونیون (Western Union) یکی از مهمترین شرکت های سیستم انتقال وجه مالی در سراسر دنیا به شمار می رود. این شرکت آمریکایی ارائه کننده خدمات مالی به تمامی جهانیان با داشتن بیش از 300 هزار کارمند است. به منظور استفاده از خدمات وسترن یونیون نیازی به داتشن حساب دلاری توسط فرستنده و یا گیرنده نیست فقط کافی است مبلغ، نام دریافت کننده مطابق پاسپورت را اعلام نمایید. ما هزینه ارسال مبلغ را به نزدیک ترین شعبه وسترن یونیون در آن شهر را واریز کرده و فیش واریزی را به شما اعلام می نماییم. پس از انجام عملیات انتقال وجه به شما متقاضی محترم یک کد رهگیری MTCN داده می شود که فرد دریافت کننده با در دست داشتن مدارک شناسایی و کد رهگیری (MTCN) می تواند در عرض کمتر از یکروز مبلغ ارسال شده را نقدا در آن شعبه نزدیک به خود دریافت نماید.

واریز هزینه ژورنال های و مجلات ISI از طریق پی پال PayPal

امروزه PayPal یکی از شیوه های متداول جهت واریز و یکی از پرکاربردترین حساب های اینترنتی دلاری به شمار میرود. اکثر وبسایت ها و فروشگاه های اینترنتی دارای لینک PayPal هستند و شما براحتی می توانید خرید خود را بصورت آنلاین از این سایت ها انجام دهید. شما در صورتی که خود یک حساب پی پال داشته باشید می توانید اقدام به پرداخت پی پال نمایید. برای واریز بصورت PayPal کافی است لینک پرداخت یا شخصی که قرار است پول به حساب آن واریز شود، کافی است آدرس ایمیل او را دریافت و به ما بدهید.

نحوه سفارش

گام اول: ارسال درخواست به ایمیل amin.article@gmail.com
در این درخواست، اطلاعات زیر نیاز است: نام مجله، آدرس وبسایت مجله، هزینه چاپ مورد نظر، مشخصات حساب بانکی، مشخصات نام دریافت کننده وسترن یونیون بصورت کامل، لینک پی پال
گام دوم: بررسی درخواست و صدور پیش فاکتور برای شما
گام سوم: واریز معادل ریالی (هزینه چاپ به همراه کارمزد) به حساب گروه علمی امین آرتیکل و اطلاع به موسسه از طریق ایمیل، تلفن، اس ام اسو یا وایبر
گام چهارم: حواله در اسرع وقت حداکثر تا 48 ساعت توسط گروه علمی امین آرتیکل انجام شده و رسید بانکی در اختیار شما قرار می گیرد.

برای ثبت سفارش کلیک کنید