D:\Project\BS\Project\Paper\Site\amin\Page\چاپ مقاله در مجلات مورد تایید وزارت بهداشتچاپ مقاله در مجلات مورد تایید وزارت بهداشت و علوم پزشکی

پذیرش و چاپ مقاله در ژورنال ها و مجلات ISI, PubMed, Medline وScopus با رتبه های Q1, Q2, Q3, Q4 مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی در کوتاه ترین زمان ممکن جهت دفاع از پایان نامه دانشجویان، ارتقای اساتید، آزمون بورد تخصصی، آزمون جامع

مجلاتی مورد تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هستند که دارای نمایه های ISI, Scopus, PubMed, Medline باشند. این نمایه ها در سامانه منبع یاب وزارت بهداشت موجود هستند. مجلاتی که فاقد اعتبار وجعلی هستند نیز در سامانه فهرست نشریات نامعتبر و جعلی به آدرس http://blacklist.research.ac.ir/ توسط معاونت تحقیقات و فناوری مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی به روز می شوند. این مجلات از سامانه منبع یاب حذف می شوند و لیست مورد تایید وزارت بهداشت به روز می شود. لیست مجلاتی که توسط اساتید همکار پایگاه امین آرتیکل به متقاضیان معرفی می شود قبل از معرفی در هر دو سامانه متعلق به وزارت بهداشت بررسی می شوند. پس از انتخاب مجله معتبر توسط متقاضی، اشکالات نگارشی و ویرایشی توسط اساتید همکار بررسی و رفع شده و سپس پس از فرمت گذاری در بخش انتشارات موسسه امین آرتیکل، جهت داوری به محله مورد نظر submit سابمیت می گردد.

دانشجویان رشته های پزشکی در دوره عمومی و تخصص، دانشجویان رشته های دندانپزشکی در دوره عمومی و تخصص، دانشجویان رشته های علوم پایه پزشکی برای دفاع از پایان نامه، نمره مقاله از پایان نامه، مجوز دفاع، مجوز آزمون جامع، تسویه حساب و فارغ التحصیلی، آزمون بورد تخصصی، آزمون ارتقا و عضویت هیات علمی و دریافت امتیازات لازم برای مصاحبه و به ارتقای رزومه خود نیاز به پذیرش و چاپ مقالات خود در ژورنال های ISI, Scopus, PubMed, Medline که مورد تایید وزارت بهداشت و علوم پزشکی هستند دارند. لذا گروهی که دارای سابقه طولانی و مهارت کافی در امر ترجمه، پذیرش و چاپ مقالات در ژورنال های تخصصی و معتبر علوم پزشکی باشند حیاتی است.

بنابراین، گروه پژوهشی امین آرتیکل با داشتن تیمی مشکل از اساتید همکار مجرب و ماهر دارای H-index بالا و مقالات زیاد در ژورنال های معتبر، مفتخر است خدمات مشاوره معرفی مجلات و ژورنال های معتبر ISI , Scopus را به پزشکان، دانشجویان پزشکی و اساتید دانشگاه های علوم پزشکی ارائه نماید. تیم امین آرتیکل تضمین می نماید که مجلات معرفی شده در سامانه منبع یاب وزارت بهداشت به آدرس http://rsf.research.ac.ir/ از نظر اعتبار بررسی شده اند.

سامانه منبع یاب وزارت بهداشت
پزشکان و دانشجویان دوره عمومی و تخصص پزشکی و دندانپزشکی که ملزم به اکسپت و چاپ مقاله در مجلات مورد تایید وزارت بهداشت در سریع ترین بازه زمانی ممکن هستند، می توانند از طریق موسسه امین آرتیکل مقالات استخراج شده از پایان نامه خود را در مجلات معتبر PubMed, Medline, Scopus, ISI ترجمه، پذیرش، اکسپت، و چاپ کنند.

دانلود لیست مجلات مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 2020 (فایل Pdf)

دانلود لیست مجلات معتبر مورد تایید وزارت بهداشت

دانلود فهرست مجلات مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 2020 (فایل اکسل)

دانلود فهرست مجلات مورد تایید وزارت بهداشت

لیست خدمات پایگاه امین آرتیکل به دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های پزشکی، دندانپزشکی و رشته های علوم پزشکی در دوره عمومی و تخصصی به شرح زیر است:

استخراج مقاله از پایان نامه

ترجمه تخصصی و Native مقالات پزشکی

ترجمه کتاب های تخصصی پزشکی از فارسی به انگلیسی

ترجمه کتاب های تخصصی پزشکی از انگلیسی به فارسی

تنظیم مقاله رشته های پزشکی به فرمت مجله علمی و پژوهشی و ISI

ترجمه مقالات ISI رشته پزشکی در انتشارات الزویر Elsevier

چگونه اچ ایندکس (h-index) مقاله خود را افزایش دهم

پارافریز کردن و ویرایش مقالات حوزه پزشکی

بررسی پلاجیاریزم سرقت ادبی مقالات حوزه پزشکی

رفع سرقت ادبی مقالات حوزه پزشکی

پذیرش و چاپ مقالات تخصصی پزشکی ، بهداشت و درمان در ژورنال های ISI

پذیرش و چاپ مقالات تخصصی پزشکی ، بهداشت و درمان در ژورنال های Scopus اسکوپوس

پذیرش و چاپ مقالات تخصصی پزشکی ، بهداشت و درمان در ژورنال های پابمد PubMed

پذیرش و چاپ مقالات تخصصی پزشکی ، بهداشت و درمان در ژورنال های MedLine

تبدیل پایان نامه پزشکی به کتاب

چاپ ترجمه کتاب های پزشکی

آموزش مقاله نویسی

برای ثبت سفارش پذیرش و چاپ مقاله در ژورنال های معتبر وزارت بهداشت و علوم پزشکی می توانید با شماره واتس اپ موسسه در قسمت ثبت سفارش وبسایت پیام تان را ارسال بفرمایید و با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل amin.article@gmail.com یا از طریق لینک زیر سفارش خود را ثبت نمایید تا کارشناسان موسسه با شما تماس بگیرند و مشاوره های لازم را برای شما ارائه نمایند

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

فروم پرسش و پاسخ مقالات و مجلات