چاپ مقاله ISI برای دریافت کسر خدمت سربازی | کسر خدمت سربازی با چاپ کتاب

از آنجایی که خدمت سربازی یکی از دغدغه های دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری هر رشته ای به شمار می رود، برآن شدیم تا راه های کسر خدمت سربازی که مورد تایید بنیاد نخبگان نیروهای مسلح است را در این بخش توضیح دهیم.

یکی از راه های ساده برای اخذ گواهی کسر خدمت سربازی، چاپ مقاله ISI، چاپ مقاله علمی و پژوهشی، چاپ مقاله همایشی، و چاپ کتاب می باشد. واجدین شرایطی خدمت سربازی می توانند با چاپ مقاله و یا چاپ کتاب در حوزه های تخصصی که مورد تایید بنیاد نخبگان نیروهای مسلح است از 4 تا 6 ماه و یا شاید در بعضی از مواقع بیشتر از شش ماه (بسته به نظر داوران بنیاد نخبگان نیروهای مسلح) مشمول کسور خدمت سربازی شوند.

مزایای چاپ مقاله و چاپ کتاب برای دریافت کسر خدمت سربازی از بنیاد نخبگان نیروهای مسلح

زمان چاپ مقاله ISI و چاپ مقاله همایشی کوتاه است و نسبت به سایر پروژه های عملی بنیاد آسانتر است.

زمان چاپ کتاب نسبت به سایر پروژه های عملی جهت دریافت کسر خدمت سربازی کوتاه تر است.

پروسه اداری چاپ مقاله ISI و چاپ کتاب جهت مشمول شدن برای دریافت کسر خدمت سربازی کوتاه است.

هزینه چاپ مقاله نسبت به سایر پروژه های عملی بنیاد پایین تر است

هزینه چاپ کتاب از پروژه های بنیاد نسبت به سایر پروژه های عملی بنیاد پایین تر است

دفاع از چاپ مقاله و چاپ کتاب برای دریافت کسر خدمت سربازی لازم نیست.

نیازی به گزینش سرباز قبل از معرفی طرح سربازی نیست. در پروژه های عادی بنیاد نخبگان نیروهای مسلح مانند چاپ مقاله ISI و یا چاپ کتاب نیازی به گزینش سرباز نیست و تنها نیاز است تا موازین شرعی در مقاله و کتاب رعایت شوند.

مراحل دریافت کسر خدمت سربازی از طریق چاپ مقاله و چاپ کتاب

سرباز باید نامه ای از ” بنیاد نخبگان نیروهای مسلح” اخذ نموده و سپس جهت ارایه عنوان مقاله و کتاب به یکی از سازمان ها و نهادهای نظامی مورد تایید بنیاد مراجعه نماید. نکته ای که قابل توجه است این است که اگر عنوان مقاله و یا کتاب مورد تایید مرکز نظامی نبود سرباز باید نامه عدم نیاز را از آنها دریافت نموده و آنرا به بنیاد تحویل نموده تا از طرف بنیاد به مرکز دیگری معرفی شود.
برای شناسایی مراکز، سازمان ها و نهادهای نظامی که کسر خدمت از طریق چاپ مقاله و یا چاپ کتاب مورد قبول آنها است کافی است به سایت نظام وظیفه مراجعه نمایید و بر اساس رشته و حوزه تخصصی خود این پروژه ها را جستجو نمایید و سپس نامه مورد نیاز را از آن سازمان دریافت نمایید.
معمولا بین چاپ کتاب و چاپ مقاله و میزان کسر خدمت تفاوت چندانی مشاهده نمی شود و اکثرا بصورت توافقی و پس از تجمیع نظرات داوران دارای درجه نظامی تعیین می گردند. چنانچه سرباز نسبت به مدت کسر خدمت خود اعتراض دارد می تواند تقاضای تجدید نظر ارایه کند. همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطه کارشناسی ارشد و دکتری می توانند برای اینکه حداقل 8 ماه کسر خدمت دریافت کنند، می توانند همزمان دو پروژه چاپ مقاله و یا چاپ کتاب را با هم ارایه نماید.

هزینه چاپ مقاله برای کسر خدمت پروژه سربازی

پایگاه امین آرتیکل جهت چاپ مقاله از مجلات معتبر و بسته به نظر نهادهای نظامی با ژورنال های متعدد داخلی و خارجی همکاری دارد. هزینه چاپ مقاله علمی و پژوهشی، هزینه چاپ مقاله Scopus و هزینه چاپ مقاله ISI برای دریافت کسر خدمت سربازی بسته به ژورنال مورد نظر از سیصد هزار تومان شروع می شود.

زمان چاپ مقاله برای دریافت کسر خدمت سربازی

زمان پذیرش برای مجلات معتبر تضمینی نیز کمتر از 1 ماه بسته به ژورنال انتخابی می باشد. جهت معرفی مجلات معتبر و تضمینی کافی است در قسمت ثبت سفارش پایگاه، سفارش خود را ثبت نمایید و یا در ساعات اداری با کارشناسان خبره پایگاه تماس بگیرید

زمان چاپ کتاب برای برای دریافت کسر خدمت پروژه سربازی

پایگاه امین آرتیکل طی قراردادی که با ناشران معتبر جهت چاپ کتاب دارد، این خدمت را با کیفیت عالی در کمتر از یک ماه به انجام می رساند. خدمات چاپ کتاب برای دریافت کسر خدمت پروژه سربازی عبارتند از ویراستاری، صفحه آرایی، اخذ شماره شابک و شماره فیپا، و دریافت مجوزات لازم از وزارت ارشاد و کتابخانه ملی ایران و پست کتاب به آدرس پستی شما.

هزینه چاپ کتاب برای برای دریافت کسر خدمت پروژه سربازی

حداقل هزینه و قیمت چاپ کتاب برای دریافت چاپ کتاب از 600.000 تومان شروع می شود و بسته به تیراژ بالاتر و تعداد صفحات بالاتر این هزینه نیز افزایش می بابد.

اگر تمایل به استفاده از خدمت چاپ مقاله و چاپ کتاب برای دریافت کسر خدمت سربازی دارید، کافی است سفارش خود را ثبت نمایید یا با شماره موسسه در ساعات اداری تماس بگیرید و یا با ایمیل amin.article@gmail.com در ارتباط باشید

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

توجه: هرگونه کپی برداری بدون لینک گذاری به این صفحه قانونا و شرعا و حرام است و قابل پیگیری توسط مدیر وبسایت از کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه و سایر نهادهای قانونی می باشد.