آموزش نرم افزار مکس کیو دی ای (MAXQDA)

آموزش نرم افزار مکس کیو دی ای، آموزش نرم افزار MAXQDA، آموزش مکس کیو دی اس MAXQDA، آموزش نرم افزار تحلیل کیفی، آموزش تحلیل مصاحبه ها با نرم افزار MAXQDA، آموزش تحلیل تصاویر با MAXQDA، آموزش تحلیل نظرسنجی آنلاین با MAXQDA، آموزش تحلیل صفحات وب با MAXQDA، آموزش انجام فصل 4 پایان نامه با MAXQDA، آموزش انجام تحلیل مصاحبه پایان نامه با مکس کیو دی ای MAXQDA

کاربرد نرم افزار مکس کیو دی ای MAXQDA

از نرم افزار Maxqda می توان برای مدیریت و انجام پروژه های تحقیقاتی استفاده کرد. وارد کردن داده ها از مصاحبه ها در MAXQDA، نظرسنجی های آنلاین با MAXQDA، تحلیل صفحات وب با MAXQDA، تحلیل تصاویر با MAXQDA ، تحلیل فایل های صوتی و تصویری MAXQDA ، تحلیل صفحات گسترده MAXQD، داده های کتاب شناسی و حتی اخبار و متون توییتر با MAXQDA به راحتی انجام می شود. به کمک نرم افزار MAXQDA می توان به ساماندهی داده های خود در یک گروه و تیم تحقیقاتی، و به اشتراک گذاری و مقایسه کار خود با کار دیگر اعضای گروه پرداخت. در اینجا پروژه همیشه انعطاف پذیر است و کد گذاری سیستم می تواند گسترش و یا بهبود یابد.

آموزش نرم افزار مکس کیودی MAXQDA

کدگذاری کردن و بازیابی در مکس کیو دی ای MAXQDA چگونه است؟

می توان اطلاعات مهم در داده های خود را با کدهای متفاوت (با استفاده از کدهای منظم، رنگ ها، نمادها یا شکلک ها) علامت گذاری کرد. کد به سرعت از طریق کشیدن و رها کردن و یا با کدگذاری به صورت خودکار برای جستجوی کلمات و ساماندهی افکار و نظریه های خود در یادداشت ها، به هر عنصر پروژه stuck می شود. بازیابی قسمت های کدگذاری شده به سرعت و کارامد تنها با یک کلیک انجام می شود، یا با استفاده از ابزار جستجوی قدرتمند برای ازمایش و توسعه نظریه های جدید امکان پذیر است.

تحلیل و نوشتن رسانه در مکس کیو دی ای MAXQDA

تحلیل و نوشتن رسانه با یکی از دو روش زیر امکان پذیر است:
استفاده از MAXQDA برای کدگذاری فایل های صوتی و تصویری مستقیما و بدون نوشتن متن و یا رونویسی و تبدیل فایل های رسانه ای به تجزیه و تحلیل متن های نوشته شده درحالی که رابطه اش با فایل های رسانه ای اصلی پابرجاست. MAXQDAتوابع رونویسی را توسعه داده است که با آن می توان سرعت یا حجم صدای فایل های صوتی و تصویری را با سرعت رونویسی وفق داد. کلیپ های رسانه ای مانند هر بخش دیگر در این نرم افزار مدیریت می شوند.

ترکیب روش های کارشناسانه: ادغام روش های کیفی یا داده های عمیق به پژوهش

پیوند داده های کیفی به متغیرهای جمعیت شناختی، نتایج حاصل از تجزیه تحلیل کیفی یا محاسبه بسامد های آماری را کمی می کند. در ورژن پیشرفته یعنی MAXQDAplus، افزونه MAXDictio اضافه شده است و همچنین، قابلیت تجزیه و تحلیل متن ها را امکان پذیر می سازد بنابراین به راحتی می توان واژگان یا محتوای متن را تحلیل کرد.

تجسم و آزمایش نظریه در نرم افزار مکس کیو دی ای MAXQDA

این نرم افزار تصویری خیره کننده از اطلاعات را به صورت خودکار و یا دستی تولید می کند. امکان بازیابی کردن داده ها از یک دیدگاه کاملا جدید با بینش جدید و آزمایش نظریه را به محقق می دهد. می توان نتایج پژوهش را با انتقال آنها به تصاویر تاثیر گذار و قابل توجه در گزارش ها و سخنرانی و ارائه و یا ایجاد نقشه های گسترده با ابزار نقشه برداری  MAXMaps به اشتراک گذاشت.

گزارش دادن در مکس کیو دی ای MAXQDA

امکان گزارش دادن قسمتی از پروژه به صورت سند تک، یا همه پروژه در فرمت های چندگانه مثل Excel، Word، Images و یا XML به کمک این نرم افزار وجود دارد.همچنین می توان تحلیل خود را در نرم افزار آماری ادامه داد و یا به چاپ گزارش طرح و به اشتراک گذاشتن نتایج آن اقدام کرد.


 مشاوره انجام تحلیل کیفی پروژه ها با نرم افزارهای MAXQDA، نرم افزار NVivo و نرم افزار AtlasTi به صورت کاملا تخصصی و مشاوره رایگان به همراه آموزش با بالاترین کیفیت توسط گروه علمی امین آرتیکل پذیرفته می شود.


ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

فروم پرسش و پاسخ تحلیل آماری: وارد شوید