ترجمه مقاله ISI در انتشارات الزویر Elsevier

انتشارت الزیور Elsevier و ساینس دایرکت Science direct یکی از بزرگترین و مشهورترین موسسات نشر کتاب و مقاله های علمی ISI در دنیا به شمار می رود که با تعداد زیادی از ژورنال ها و مجلات و کتاب های تخصصی را در زمینه های مختلف علمی همکاری دارد. اگر از دانشجویان، پژوهشگران و اساتید دانشگاه هستید حتما یا مقالات ISI چاپ شده توسط موسسه الزویر را مطالعه کرده اید و یا مقالات ISI خود را برای چاپ در ژورنال های الزویر سابمیت کرده اید.

یکی از خدمات موسسه الزویر کمک به پژوهشگران برای ترجمه مقالات به زبان انگلیسی و سایر زبان هاست تا مقاله ISI را برای چاپ در ژورنال آماده نماید. این خدمت الزویر برای پژوهشگرانی که تمایل به ترجمه مقاله خود از فارسی به انگلیسی دارند جالب توجه است.

رویه کار الزویر برای ترجمه مقاله های ISI بدین صورت است که الزویر مترجمان خبره را در سرتاسر جهان گردآوری کرده و از آنها برای ترجمه مقالات ISI بهره می گیرد. این مترجمین دارای تحصیلات مرتبط با زمینه تخصصی مقاله بوده و دارای دقت زیادی در ترجمه مقالات هستند.

شیوه درخواست ترجمه مقاله ISI به الزویر

اگر تمایل به سفارش ترجمه خود به الزویر را دارید کافی است مراحل زیر را انجام دهید. ابتدا از طریق لینک زیر فایل خود را آپلود کرده و سپس منتظر محاسبه قیمت ترجمه خود توسط الزیور باشید. در گام بعد با پرداخت آنلاین مبلغ ترجمه به کمک کارت های بین المللی، درخواست ترجمه شما از الزیور ثبت می شود. ترجمه یک مقاله حدود 10 صفحه ای معمولا بین 10 روز الی دو هفته به طول خواهد انجامید.

هزینه ترجمه مقاله ISI توسط الزیور Elsevier

هزینه ترجمه مقالات توسط الزیور به صورت دلاری محاسبه می شود و هزینه ترجمه وابسته به زبان مبدا و مقصد نیز هست. معمولا بطور متوسط حدود 027 دلار تقریبا 4000 تومان به ازای هر کلمه است بنابراین هزینه مقاله ای که دارای 5000 کلمه است حدود 1300 دلار معادل 20 میلیون تومان خواهد بود (مهر 97).

در کشور ایران نیز مترجمین متخصصی وجود دارند که کار ترجمه مقالات isi فارسی به انگلیسی، ترجمه مقاله ISI انگلیسی به فارسی را انجام می دهند. موسسه امین ارتیکل با داشتن تیمی توانمند از مترجمین همکار دانشگاه های معتبر کشور دارای مدرک ارشد و دکتری، خدمات ترجمه مقاله Base بیس پایان نامه، ترجمه مقاله پایه پایان نامه، ترجمه مقاله استخراج شده از پایان نامه را بصورت تخصصی به دانشجویان، اساتید دانشگاه ها و پژوهشگران قرار می دهد. یکی از مهم ترین مزیت های دپارتمان ترجمه موسسه Aminarticle ، ارایه قیمت مناسب ترجمه به همراه کیفیت عالی و زمان کوتاه است و این هزینه در مقایسه با خدمات ترجمه الزیور حدود یک درصد محاسبه می شود.

لینک‌های مفید و مرتبط دیگر را مطالعه کنید.
ترجمه مقاله ISI
ترجمه تخصصی کتاب
آموزش مقاله نویسی
پذیرش مقاله ISI

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

ارتباط با ما از طریق واتس اپ

فروم پرسش و پاسخ مقالات و مجلات