پذیرش مقاله در کنفرانس داخلی و خارجی

پذیرش اکسپت فوری تضمینی مقاله کنفرانس ها و همایش های داخلی و خارجی (اکسپت مقاله همایشی داخلی و خارجی) در کنفرانس های معتبر نمایه شده در ISC و وزارت علوم، کنفرانس های دانشگاه آزاد اسلامی و کنفرانس های بین المللی وزارت بهداشت و علوم پزشکی در کوتاه ترین زمان ممکن، چاپ مقاله همایشی داخلی فوری و تضمینی، چاپ مقاله کنفرانس ملی و بین المللی در کمترین زمان ممکن، پذیرش فوری مقاله همایشی بین المللی داخلی و خارجی، چاپ ارزان مقاله همایش، پذیرش مقاله همایشی دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد، پذیرش مقاله کنفرانس داخلی و خارجی جهت دفاع و تسویه حساب دکتری، پذیرش مقاله همایشی برای مصاحبه دکتری، امتیاز مقاله همایشی برای مصاحبه دکتری.

گروه علمی امین آرتیکل این خدمت (پذیرش مقاله همایش داخلی، پذیرش مقاله همایش خارجی، پذیرش مقاله کنفرانسی، اکسپت مقاله در همایش های بین المللی، اکسپت مقاله برای کنفرانس های ملی و بین المللی) را برای دانشجویان کارشناسی برای اپلای Apply، دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری برای نمره پایان نامه و امتیاز مصاحبه دکتری که از نظر مالی توانایی چاپ مقاله خود را در ژورنال ندارند و یا زمان کافی ندارد را ارایه می کند.

اخذ پذیرش مقالات از کنفرانس خارجی و کنفرانس داخلی

اخذ پذیرش مقالات از کنفرانس های خارجی و کنفرانس های داخلی در دو سطح قابل در پایگاه AminArticle قابل انجام است. استخراج مقاله از پایان نامه و پذیرش مقاله در همایش ها و کنفرانس های داخلی، ترجمه مقاله و پذیرش مقاله در همایش ها و کنفرانس های خارجی و بین المللی.

امتیاز مقالات چاپ شده در کنفرانس های داخلی و خارجی

لازم به ذکر است که در اکثر دانشگاه ها برای پذیرش مقاله در کنفرانس ها و همایش های بین المللی تا یک و نیم 1.5 نمره در نظر میگیرند. همچنین با استخراج دو مقاله از پایان نامه و چاپ در کنفرانس های داخلی بین المللی قادر به دریافت هر دو نمره خواهید بود. همچنین مقالات چاپ شده و دارای گواهینامه کنفرانس داخلی و کنفرانس و همایش خارجی دارای حداکثر 4 امتیاز خواهد بود و هر مقاله کنفرانس خارجی دارای 2 امتیاز و همایش داخلی دارای 1 امتیاز است. همچنین برخی از کنفرانس های معتبر خارجی و داخلی به مجلات ISI و Scopus، مجلات و ژورنال های پابمد و مدلاین PubMed و Medline در ارتباط هستند و توسعه یافته مقالات کنفرانس ها می تواند در ژورنال ها به چاپ برسد. نکته مهم در اخذ پذیرش کنفرانس ها این است که بر اساس بخشنامه وزارت علوم در سال 96، تنها کنفرانس های داخلی بین المللی معتبر هستند که در پایگاه ISC پایگاه استنادی جهان اسلام نمایه شده باشند. بنابراین هر کنفرانسی معتبر نمی باشد و دارای امتیاز نیست و باید قبل از ارسال مقاله به همایش، از دانشگاه و استاد راهنما استعلام گرفت.

جهت سفارش پذیرش تضمینی مقاله کنفرانس و مقاله همایش داخلی و خارجی و یا مشاوره میتوانید از طریق ایمیل amin.article@gmail.com و یا از طریق شماره واتس اپ موسسه موجود در قسمت ثبت سفارش وبسایت با کارشناسان موسسه در ارتباط باشید

لینک‌های مفید و مرتبط دیگر را مطالعه کنید.
پذیرش و چاپ مقاله ISI
نحوه طراحی پوستر برای مقاله همایش و کنفرانس
ویژگی های مقالات کنفرانسی داخلی و خارجی

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

فروم پرسش و پاسخ مقالات و مجلات