نمره Q1 تا Q4 برای رتبه بندی مجلات

سای مگو scimagojr

نمره Q1 تا Q4 برای رتبه بندی مجلات Scopus و JCR

نمرات Q1 تا Q4 هم برای مجلات JCR و ISI و هم برای مجلات Scopus اسکوپوس قابل محاسبه است و در گزارشات هر ساله توسط اسکوپوس و ISI گزارش می شود.
کیو یک یا Q1= نشان دهنده این است که مجله از لحاظ رتبه جزء 25 درصد برتر یک مقوله موضوعی قرار دارد (چارک اول).
کیو دو یا Q2 = نشان دهنده این است که مجله از لحاظ رتبه، جزء طبقه میانی یعنی 25 تا 50 درصد یک مقوله موضوعی قرار دارد (چارک دوم)
کیو سه یا Q3= نشان دهنده این است که مجله از لحاظ رتبه، جزء طبقه میانی به سمت پایین یعنی 50 تا 75 درصد یک مقوله موضوعی قرار دارد (چارک سوم).
کیو چهار یا Q4 = نشان دهنده این است که مجله از لحاظ رتبه، جزء طبقه پایین یعنی 25 درصد انتهایی یک مقوله موضوعی قرار دارد (چارک آخر).
فهرست مجلات کیو 1 Q1، کیو 2 Q2، کیو سه Q3، کیو چهار Q4 در پایگاه اسکوپوس Scopus بر حسب این رتبه بندی، در سایت سای مگو scimagojr قابل مشاهده است
http://www.scimagojr.com/journalrank.php
فهرست مجلات JCR با نمایه های کیو 1 Q1، کیو 2 Q2، کیو سه Q3، کیو چهار Q4 هم در سایت web of science و هم در گزارشات سالانه JCR قابل مشاهده است
http://apps.webofknowledge.com/

برای استفاده از خدمت پایگاه امین آرتیکل برای مشاوره اپلای Apply، ترجمه مدارک رسمی، پذیرش مقالات و تحلیل آماری کافی است از طریق ایمیل amin.article@gmail.com و یا شماره تماس و یا ثبت سفارش در سایت اقدام فرمایید. در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان پایگاه با شما تماس خواهند گرفت و راهنمایی های لازم را ارایه خواهند کرد.

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط از طریق واتس اپ