مهارت های نرم مورد نیاز اشتغال سال 2020

مهارت های نرم مورد نیاز اشتغال سال 2020

پنج مهارت نرمی که بیشترین تقاضا را در سال ۲۰۲۰ دارند
لینکد‌این هر ساله آماری در خصوص مهارت‌هایی که بیشترین آمار تقاضا در آگهی‌های استخدام شرکت‌ها را داشتند ارائه می‌کند.
این آمار با پردازش اطلاعات رزومه بیش از ۶۶۰ میلیون نفر و بیش از ۲۰ میلیون اگهی استخدام منتشر شده به دست آمده است.
۵ مهارت نرم اشاره شده در این آمار که شرکت‌ها بیشترین تقاضا را برای آن‌ها داشته‌اند عبارت‌اند از:
1⃣- خلاقیت:
کسب‌وکار‌ها به افرادی احتیاج دارند که در حل مشکلات و انجام‌ کار‌ها با خلاقیت عمل کنند. در همه نقش‌های کاری از مهندسین نرم‌افزار تا مدیران منابع انسانی خلاقیت یک مهارت ضروری است.
2⃣- متقاعد سازی:
رهبران و مدیران کسب‌وکارها به دنبال استخدام افرادی هستند که بتوانند به خوبی “چرایی” کار‌ها را توصیف کنند. افرادی که بتوانند به خوبی درباره ایده‌هایشان صحبت کنند و دیگران را متقاعد کنند تا از آن‌ها پیروی کنند.
3- همکاری:
تیم‌های کارآمد می‌توانند بهتر از هر فردی کار کنند، و این حقیقتی است که شرکت‌ها از آن آگاهند. تلاش کنید نقاط قوت خود را در جهت تکمیل توانایی همکارانتان برای رسیدن به اهداف تیمی به کار گیرید.
4- سازگاری:
باید این واقعیت را بپذیرید که تنها عامل ثابت در زندگی و کسب‌وکار تغییر است و همواره با نگرشی مثبت و رفتاری حرفه‌ای به تغییرات واکنش نشان دهید؛ مخصوصا در موقعیت‌های پر‌استرس.
5- هوش هیجانی:
هوش هیجانی، توانایی تشخیص، درک و واکنش مناسب به احساسات خود و دیگران است. این مهارت برای داشتن ارتباطات موثر با همکاران الزامی‌ است.

برای استفاده از خدمت پایگاه امین آرتیکل برای پذیرش بورسیه های تحصیلی، پذیرش فرصت مطالعاتی برای اساتید و دانشجویان دکتری، مشاوره اپلای Apply، ترجمه مدارک رسمی، مشاوره و آموزش نوشتن SOP، مشاوره و آموزش نگارش CV، پرداخت هزینه اپلیکشن فی (Application fee)، مشاوره و نوشتن انگیزه نامه، ترجمه مقالات ISI، پذیرش مقالات ISI و Scopus با رتبه های Q ، پرداخت هزینه ژورنال ها و تحلیل آماری کافی است از طریق ایمیل amin.article@gmail.com و یا شماره تماس و یا ثبت سفارش در سایت اقدام فرمایید. در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان پایگاه با شما تماس خواهند گرفت و راهنمایی های لازم را ارایه خواهند کرد.

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط از طریق واتس اپ