معافیت از پرداخت عوارض خروج از کشور (سامانه میخک)

معافیت از پرداخت عوارض خروج از کشور (سامانه میخک)

⬅️ دانشجویان خارج از کشور میتوانند با تشکیل پرونده در کنسولگری های ایران در کشور محل تحصیل از پرداخت عوارض خروج معاف شوند (البته در حال حاضر!)
جهت این کار بایستی در سامانه تاک تشکیل پرونده دانشجویی دهید و کد رهگیری دریافت کنید. طریقه ی باز کردن پرونده به این صورت هست که ابتدا در سایت (سامانه میخک)

https://mikhak.mfa.gov.ir/form/landing.xhtml

ثبت نام میکنید، در قسمت پرونده تحصیلی مدارک مورد نیاز رو اپلود می کنید و فرم رو ارسال میکنید. سپس در قسمت تایید مدارک، درخواست تایید مدارکتون رو به نمایندگی (سفارت) مورد نظر میفرستید، معمولا تایید مدارک از چند ساعت تا دو روز کاری زمان میبرد. سپس با مدراک زیر به سفارت ایران در محل تحصیلتون مراجعه کنید، پس از پر کردن فرم های مربوطه و در صورت وجود نداشتن مشکل در مدارک، در گذرنامه شما مهر عوارض خروج دانشجویی زده میشود.
⁉️ با این مهر شما به مدت یک سال، مجموعا سه بار میتوانید از کشور خارج شوید بدون اینکه عوارض خروج پرداخت کنید. همپچنین مجموع مدت زمانی که در ایران اقامت دارید نباید بیشتر از ۴ ماه شود.
⬅️ مدارک مورد نیاز:
– پاسپورت
– شناسنامه
– کارت ملی
– کارت اقامت ایتالیا (پرمسو)
– گواهی اشتغال به تحصیل
– آخرین مدرک تحصیلی در ایران
– یک قطعه عکس
– کد رهگیری
– یکسری کپی از تمامی مدارک بالا

برای استفاده از خدمت پایگاه امین آرتیکل برای دریافت بورسیه، دریافت فرصت مطالعاتی برای اساتید و دانشجویان دکتری، مشاوره اپلای Apply، ترجمه مدارک رسمی، مشاوره و آموزش نوشتن SOP، مشاوره و آموزش نگارش CV، پرداخت هزینه اپلیکشن فی (Application fee)، مشاوره و نوشتن انگیزه نامه، پذیرش مقالات ISI و Scopus با رتبه های Q ، پرداخت هزینه ژورنال ها و تحلیل آماری کافی است از طریق ایمیل amin.article@gmail.com و یا شماره تماس و یا ثبت سفارش در سایت اقدام فرمایید. در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان پایگاه با شما تماس خواهند گرفت و راهنمایی های لازم را ارایه خواهند کرد.

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط از طریق واتس اپ