سامانه منبع یاب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

از سامانه منبع یاب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی رونمایی شد

در گذشته بخش معاونت تحقیقات و فنآوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با خرید اکانت دسترسی به ناشرین بین المللی، منابع الکترونیک اطلاعات علمی Embase، Scopus، PubMed، ISI دسترسی پژوهشگران را به این منابع فراهم می کرده است. مشکلاتی که پژوهشگران با آن مواجه هستند این است که آیا یک مجله خاص وابسته به کدام انتشارات است و یا این کتاب در کدام انتشارات به چاپ رسیده است و آیا این مجله در فهرست و لیست مجلاتی قرار دارد که وزارت بهداشت با آن انتشارات دارای قرارداد هست یا خیر؟ هدف سامانه منبع یاب جدید فراهم کردن لیست کاملی از منابعی است که وزارت بهداشت با انها طرف قرارداد هست. همچنین، این سامانه در تلاش است با فراهم کردن شاخص های ارزیابی مجلات، به پژوهشگران شاخه های مختلف پزشکی، مجله مناسب را برای پذیرش و چاپ مقاله خود انتخاب نمایند. مجلات موجود در سامانه منبع یاب، شامل تمام مجلات علمی معتبر مورد اشتراک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ناشرین مختلف، به اضافه مجلات با دسترسی رایگان (Open Access) و نیز مجلات نمایه شده در بانک‌های اطلاعاتی Embase، Scopus، PubMed، ISI و مجموعه DOAJ است. کتاب‌های موجود در سامانه، شامل تمام کتاب‌های مورد اشتراک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ناشرین مختلف، به اضافه کتاب‌های با دسترسی رایگان (Open Access) است. در این سامانه میتوانید مجلات، کتابها و سایر منابع علمی پزشکی را به همراه رتبه‌بندی، ناشر و پایگاه نمایه کننده، بیابید. این سامانه مجهز با جستجوی بسیار قوی است.
برای استفاده از این منبع یاب به لینک زیر مراجعه بفرمایید
http://rsf.research.ac.ir
برای مشاهده لیست مجلات نامعتبر وزارت بهداشت به این صفحه مراجعه نمایید (اینجا)
برای مشاهده اینکه مجلات نمایه ISI، نمایه Scopus، نمایه pubmed و ISC چه تفاوتی با یکدیگر دارند به این صفحه مراجعه نمایید (اینجا)
برای مشاهده صفحه پذیرش مقاله ISI رشته های مختلف علوم پزشکی و آشنایی با خدمات پایگاه امین آرتیکل به این صفحه مراجعه نمایید (اینجا)

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط از طریق واتس اپ