روش های انتقال پول به کانادا

روش های انتقال پول به کاناداروش های انتقال پول به کانادا

افرادی که برای مهاجرت در حال اقدام هستند، حتما به این مورد فکر می کنند که اگر تمایل داشته باشند پولی را به کانادا واریز کنند روش انتقال پول به کانادا به چه نحوی خواهد بود؟

معمولا انتقال و واریز پول به کشور کانادا کار بسیار راحتی به خصوص به شهرهای تورنتو، مونترال و ونکوور است. زیرا تعداد صرافی های ایرانی در این شهرها بسیار زیاد بوده‌ و همه این صرافی ها به دستگاه کارتخوان مجهز هستند. البته برای مبلغ های بالا راه های دیگری به غیر از کارت کشیدن وجود دارد که صرافی ها شما را راهنمایی خواهند کرد.

نکات مهم در انتقال پول به کانادا

اگر منبع و منشا پول مشخص باشد، انتقال پول راحت است.
اگر پولی که خواهان انتقال آن هستید و به حساب خود واریز می کنید بیش از 10 هزار دلار باشد باید منشا پول مشخص باشد
منشا و منبع انتقال پول به کانادا می تواند از فروش ملک، ماشین، پس انداز، ارث، هدیه از طرف خانواده و غیره باشد. برای این منابع باید مدارک کافی را داشته باشید و ارائه دهید.
طبق قوانین اداره مالیات کانادا، اگر هر درآمدی در هرجای دنیا داشته باشید به این درامد، مالیات تعلق خواهد گرفت. شیوه محاسبه این مالیات به این صورت است اختلاف نرخ مالیات کشوری که درآمد از آن حاصل شده است و نرخ مالیات کانادا
به عنوان مثال فرض کنید خانه ای را در ایران اجاره داده اید و فرضا نرخ مالیات بر اجاره در ایران 15 درصد باشد. فرضا اگر نرخ مالیات بر اجاره خانه را در کانادا 30 درصد در نظر بگیریم قانونا شما باید 15 درصد اختلاف درصد مالیات را به دولت کانادا پرداخت نمایید.
اینکه فرد متقاضی مهاجرت و مقیم یا شهروند کانادا درآمد خود را به دولت کانادا گزارش کند یا خیر موضوعی کاملا شخصی است. اما دولت کانادا فرض را بر اعتماد قرار داده است.
برای انتقال پول جای نگرانی نیست اما اگر به دلیلی اداره مالیات از شما دلیل واریز بخواهد شما ملزم به ارائه مدرک هستید. البته ممکن است این مهم هیچ موقع اتفاق نیفتد.

برای استفاده از خدمت پایگاه امین آرتیکل برای دریافت بورسیه، دریافت فرصت مطالعاتی برای اساتید و دانشجویان دکتری، مشاوره اپلای Apply، ترجمه مدارک رسمی، مشاوره و آموزش نوشتن SOP، مشاوره و آموزش نگارش CV، پرداخت هزینه اپلیکشن فی (Application fee)، مشاوره و نوشتن انگیزه نامه، پذیرش مقالات ISI و Scopus با رتبه های Q ، پرداخت هزینه ژورنال ها و تحلیل آماری کافی است از طریق ایمیل amin.article@gmail.com و یا شماره تماس و یا ثبت سفارش در سایت اقدام فرمایید. در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان پایگاه با شما تماس خواهند گرفت و راهنمایی های لازم را ارایه خواهند کرد.

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط از طریق واتس اپ