دسترسی به 450 کورس آنلاین رایگان دانشگاه های آیوی لیگ Ivy League آمریکا

دسترسی به 450 کورس آنلاین رایگان دانشگاه های آیوی لیگ Ivy League آمریکا

دسترسی به 450 کورس آنلاین رایگان دانشگاه های آیوی لیگ Ivy League آمریکا

به گزارش پایگاه امین آرتیکل، دانشگاه های آیوی لیگ Ivy League آمریکا، شامل هشت کالج و دانشگاه معتبر آمریکایی است که عمدتا در محدوده شمال شرقی کشور آمریکا واقع شده اند. هشت دانشگاه Ivy League جزو معتبرترین دانشگاه های دنیا بوده و دانشجوهای زیادی به دنبال دستیابی به پذیرش از این دانشگاه ها در رقابت هستند. این کورس های آنلاین در حوزه های زیر ارائه می شود:

علوم کامپیوتر
علوم داده
برنامه نويسي
علوم انسانی
کسب و کار
طراحی هنری
علوم پایه
علوم اجتماعی
بهداشت و پزشکی
مهندسی
ریاضیات
آموزش و تدریس
توسعه شخصی

شما میتوانید از بین ۴۵۰ کورس آنلاین رایگانی که در دانشگاه های Ivy League آمریکا تدریس می شود، یکی از آن ها ار انتخاب کنید و در دوران قرنطینگی فرا گیرید.
برای دانلود رایگان به لینک زیر مراجعه نمایید

https://www.freecodecamp.org/news/ivy-league-free-online-courses-a0d7ae675869/

برای استفاده از خدمت پایگاه امین آرتیکل برای پذیرش بورسیه های تحصیلی، پذیرش فرصت مطالعاتی برای اساتید و دانشجویان دکتری، مشاوره اپلای Apply، ترجمه مدارک رسمی، مشاوره و آموزش نوشتن SOP، مشاوره و آموزش نگارش CV، پرداخت هزینه اپلیکشن فی (Application fee)، مشاوره و نوشتن انگیزه نامه، پذیرش مقالات ISI و Scopus با رتبه های Q ، پرداخت هزینه ژورنال ها و تحلیل آماری کافی است از طریق ایمیل amin.article@gmail.com و یا شماره تماس و یا ثبت سفارش در سایت اقدام فرمایید. در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان پایگاه با شما تماس خواهند گرفت و راهنمایی های لازم را ارایه خواهند کرد.

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط از طریق واتس اپ