انواع ویزا کشور آمریکا

انواع ویزای توریستی آمریکا

ویزای B1 آمریکا
برای سفر توریستی کوتاه مدت برای شرکت در یک کنفرانس تجاری،نماشگاه یا در مسابقات ورزشی می باشد.

ویزای B2 آمریکا
برای سفر توریستی و سیاحتی به کشور آمریکا می باشد.که برای افراد فرم ds-160 پر می شود.این نوع ویزا برای کسانی مطرح می شود که قصد گردش در آمریکا را دارند یا دوستان و بستگان خود را که در آمریکا حضور دارند را ملاقات کنند.

ویزای تحصیلی آمریکا

ویزای F1 آمریکا
افرادی که قصد ادامه تحصیل در کشور آمریکا را دارند می توانند این ویزا را کسب کنند. همراهان آنها با ویزای F2 وارد خاک کشور آمریکا می شوند.

ویزای J1 آمریکا
ویزای J1 توسط دولت محلی آمریکا صادر می شود که به واجدین شرایط اجازه می دهد برای گذراندن دوره آموزشی،تدریس و یا تحقیق وارد آمریکا شوند.

ویزای H3
ویزای یادگیری در یک کار و رشته ی مخصوص می باشد. به عنوان مثال یک جواهر ساز می تواند به این کشور سفر کرده و در دوره های مشخص شرکت کنید.

ویزا M1 آمریکا
این نوع ویزا را افرادی در خواست می دهند که قصد تحصیل در یکی از هنرستان ها یا موسسات غیرعملی می باشد.

ویزای کار آمریکا

ویزای EB1 آمریکا
این ویزا مخصوص افراد نخبه می باشد.افراد غیر آمریکایی با توجه به توانایی های خارق العاده مثل توانایی در رشته های علوم، هنر، کار، تجارت و یا ورزش می توانید برای این ویزا اقدام کنید.

ویزای EB2 آمریکا

ویزای مخصوص پزشکان برای کار در مناطق محروم می باشد.

ویزای EB3 آمریکا
این ویزا مختص افرادی می شود که در رشته ی خاصی مشغول به کار می باشند و برای کار مورد نظر در کشور آمریکا هیچ فردی مورد قبول نخواهد بود در این ویزا نیاز به کارفرما و پیشنهاد کار می باشید.

ویزای H1B آمریکا
متقاضیانی که دارای تخصص حرفه ای با دانش تخصصی بالا و حداقل مدرک کارشناسی هستند و در بعضی موارد خاص مثل داشتن تجربه کاری مستند بدون مدرک تحصیلی در صورتی که از طرف یک کارفرمای آمریکایی دعوت به کار شوند می توانند تقاضای ویزای کار نمایند

ویزای سرمایه گذاری آمریکا

ویزای EB-5 آمریکا
مهاجرا از طریق سرمایه گذاری است که نیازی به اجازه کار و کارفرما ندارد.

ویزای E2 آمریکا
ویزای 200 هزار دلاری می باشد به افراد اجازه ورود به خاک آمریکا را می دهد و پس از ورود می توانند تغییر ویزا داده و اقامت کشور آمریکا را کسب کنند.

ویزای L1 آمریکا
تجارت هایی که در هر دو کشور آمریکا و وطن متقاضی به صورت سودآور عمل می کند.ویزای L1 برای مذاکره بین المللی با دفاتری در آمریکا باز می شود و کسانیکه کارمندان خود را برای مدت موقت به دفتر آمریکا انتقال می دهند.
ویزای ازدواج و نامزدی آمریکا
ویزای K1 آمریکا
ویزای نامزدی کشور آمریکا می باشد بدین معناست فردی که سیتیزن آمریکا می باشد می توانند در خواست دهد که نامزد خود به آمریکا آمده و در طول 90 روز ازدواج کنند.

ویزای K3 آمریکا

ویزای ازدواج می باشد

ویزای EB1 آمریکا به معنی توانایی خارق العاده است که برای افراد نخبه می باشد و ده شرط دارد

مثلا بردن جایزه ملی، عضویت در گروهی که به آسانی نمیشود عضوش شد، بردن جایزه بین المللی، در رادیو تلویزیون یا روزنامه از شما تقدیر شده باشد، نمایشگاه های هنری توسط شما مقرر شده باشد. داشتن سه شرط از این ده شرط لازم است
در امریکا دسترسی به کمک هزینه تحصیلی، بسته به نوع ورزش بسیار متفاوت است. چندین نوع از ورزش هایی که ممکن است برای آنها کمک هزینه های ورزشی در دسترس باشد فوتبال، تنیس، کشتی، و والیبال، می باشد. برخی از موارد همچون ورزشهای رزمی مشمول کمک هزینه های تحصیلی بسیار کم می باشند.

برای استفاده از خدمت پایگاه امین آرتیکل برای مشاوره اپلای Apply، ترجمه مدارک رسمی، پذیرش مقالات و تحلیل آماری کافی است از طریق ایمیل amin.article@gmail.com و یا شماره تماس و یا ثبت سفارش در سایت اقدام فرمایید. در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان پایگاه با شما تماس خواهند گرفت و راهنمایی های لازم را ارایه خواهند کرد.

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط از طریق واتس اپ