پیدا کردن موقعیت تحصیلی از سایت UCAS انگلستان

چطور از سایت UCAS انگلستان موقعیت تحصیلی پیدا کنم؟ برای استفاده از سایت UCAS مربوط به کشور انگلستان پنج قدم زیر را بردارید:

ثبت نام

ابتدا اطلاعات خود را برای ثبت نام به درستی و دقیق در فرم مربوط به ثبت نام (Register) وارد کنید.

پیدا کردن کورس Course

این قسمت مهمترین قدم است، چرا که شما احتیاج دارید تا کورس مورد نظر خود را پیدا کرده و ۳ سال یا بیشتر از عمر خود را صرف آن رشته کنید. پس برای این کار از قسمت (Choosing a Course) رشته مورد نظر خود را جستجو کنید.
از CUG Course Chooser برای جستجو در بین بیشتر از  100000رشته متفاوت استفاده کنید.
پس از پیدا کردن رشته مورد نظر خود کد UCAS مختص آن را یادداشت کنید چرا که این کد را برای application form احتیاج دارید.

پیدا کردن دانشگاه

▪️حال که رشته مورد نظر خود را پیدا کردید نیاز دارید تا مطمئن شوید آن را در دانشگاه درستی میگذرانید. برای پیدا کردن دانشگاه از Choose a University استفاده کنید. علاوه بر رنک دانشگاه به موارد دیگری چون شهر، امکانات و…. نیز توجه داشته باشید.
به محض پیدا کردن لیست کوتاه دانشگاه‌های خود UCAS codeهای آنها را یادداشت کنید.

پر کردن application form

هر فرم برای ۵ انتخاب متفاوت استفاده می‌شود. این ۵ انتخاب میتواند برای یک رشته در ۵ دانشگاه مختلف یا ۵ کورس مختلف در یک دانشگاه واحد استفاده شود.

ارسال کردن فرم و منتظر جواب ماندن

بعد از ارسال فرم، دانشگاه ها اطلاعات و علاقه مندی های شما را مورد بررسی قرار میدهد.

دانشجویان بین المللی خارج از اتحادیه اروپا:

دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا میتوانند در هر زمانی بین ۱ سپتامبر تا ۳۰ ژوئن در هر سال قبل از شروع ترم اقدام به ثبت نام کنند.
به هر حال بهتر است تا دانشجویان تا قبل از ۳۰ ژوئن برای اطمینان از خالی بودن جا و دانشگاه و داشتن زمان لازم برای مهیا کردن مقدمات مهاجرت، سفر و…. اقدام کنند.

برای استفاده از خدمت پایگاه امین آرتیکل برای مشاوره اپلای Apply کافی است از طریق ایمیل amin.article@gmail.com و یا شماره تماس و یا ثبت سفارش در سایت اقدام فرمایید. در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان پایگاه با شما تماس خواهند گرفت و راهنمایی های لازم را ارایه خواهند کرد.

لینک‌های مفید و مرتبط دیگر را مطالعه کنید.

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

2 دیدگاه

  1. صادق می‌گه:

    سلام وقتتون بخیر
    بسیار سپاس از توضیحات کاملتون.
    الان یه موردی که وجود داره، به صورت عادی بدون فیلترشکن نمیشه برای UCAS ثبت نام کرد. و وقتی با فیلترشکن ثبت نام میکنی، اگه بخوای بدون فیلتر شکن وارد شی، خطا میده میگه کشورت مجاز نیس و اگه قصد داشته باشی این محدودیت رو دور بزنی، امکان حذف اکانتت وجود داره. پس مجبوری با فیلترشکن وارد شی!
    این مورد برا اپلای مشکل ایجاد نمیکنه؟

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط از طریق واتس اپ