هشت دانشگاه آلمان رایگان برای تحصیل

هشت دانشگاه آلمان رایگان برای تحصیل
در این بخش هشت دانشگاه آلمان برای ادامه تحصیل برای دانشجویان خارج از آلمان که رایگان هست را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

1️⃣دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان ( LUDWIG MAXIMILIAN ) مونیخ
این موسسه در سال 1472 فعالیت خود را شروع کرد . به دلیل بودجه ی هنگفتی ( بالغ بر 1.7 بیلیون ) که این موسسه دریافت می کند , امکان فراهم کردن شرایط تحصیل رایگان برای دانشجویان فراهم شده است . به دلیل رایگان بودن شهریه , این دانشگاه می تواند گزینه مناسبی برای دانشجویان جهانی باشد.
2️⃣دانشگاه هامبولت ( HAMBOLDT ) برلین
آیا می خواهید در دانشگاهی شروع به تحصیل کنید که علاوه بر شهریه رایگان , تا کنون توانسته بیش از 50 برنده جایزه تربیت کند ؟ اگر جوابتان بله است , دانشگاه هامبولت برلین بهترین گزینه است ! دانشمندان مطرحی مانند آلبرت انیشتین در یکی از دانشکده های اینجا تحصیل می کردند ؛ دانشکده ای که به خوبی خود را در زمینه علوم طبیعی ثابت کرده است . هم چنین این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های جهان در زمینه فرهنگ و هنر است.
3️⃣دانشگاه مانهایم ( MANNHEIM )
این دانشگاه حدودا دانشگاهی تازه تاسیس است چرا که در سال 1967 تاسیس شده است . این دانشگاه حدود 12.000 دانشجو را در خود جای داده است که همگی به صورت رایگان در حال تحصیل هستند . دانشجویانی که در این دانشگاه پذیرفته شده اند , می توانند در مدرسه اقتصاد , مدرسه جامعه شناسی , مدرسه تجارت , مدسه وکالت و … مشغول به تحصیل شوند.
4️⃣دانشگاه کولون ( COLOGNE)
اگر علاقه مند به تحصیل در دانشگاهی بزرگ هستید , بهتر است دانشگاه کولون آلمان را بررسی کنید . در حال حاضر بیش از 40.000 دانشجو را در خود جای داده است و یکی از بزرگ ترین دانشگاه های آلمان محسوب می شود . به همین دلیل , دانشگاه رشته ها و برنامه های تحصیلی متنوعی را پیشنهاد می کند.
5️⃣دانشگاه RWTH آخن ( AACHEN )
آیا علاقه مند به تحصیل به عنوان دانشجوی جهانی در دانشگاهی هستید که عنوان بهترین دانشگاه تکنولوژی آلمان را با خود حمل می کند و دارای رشته های مهندسی , پزشکی و علوم است ؟ در صورتی که پاسخ شما بله است , باید به طور حتم در دانشگاه RTWH آچن مشغول به تحصیل شوید ! این دانشگاه در رشته های مذکور بهترین است و دارای رتبه جهانی است ! هم چنین روابط دانشگاه با سایر دانشگاه ها مانند TU DELFT و ETH ZURICH در سطح مناسبی قرار دارد . دانشجویان از سر تا سر دنیا به راحتی می توانند وارد این دانشگاه شوند.
6️⃣دانشگاه تکنولوژی مونیخ
یکی دیگر از بهترین دانشگاه های تکنولوژی در مونیخ قرار گرفته که رقیب دانشگاه RWTH آچن محسوب می شود . از سال تاسیس در سال 1868 تا کنون تعداد 17 نفر از فارغ التحصیان این دانشگاه موفق به کسب جایزه نوبل شده اند , که نمایانگر سطح بالای آموزش و برنامه های آموزشی این دانشگاه است . دانشجویان جهانی که به رشته های STEM علاقه مند هستند.
7️⃣دانشگاه هامبورگ ( HAMBURG )
از سال 1919 تا کنون , هزاران دانش پژوه توانسته اند از این دانشگاه فارغ التحصیل شوند , کسانی که توانسته اند زندگی موفقی را برای خود بنا کنند . با توجه به کمک ها و هدیه هایی که به این دانشگاه می شود که حدود 600 یورو است , این دانشگاه هم چنان به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های آلمان محسوب می شود و دانشجویان جهانی می توانند این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کنند.
8️⃣دانشگاه رایگان برلین
این دانشگاه در طول دوران جنگ سرد تاسیس شده است و نمایان گر آزادی غرب برلین است که در مقابل نبود آزادی در شرق برلین ساخته شد . دانشجویان جهانی می توانند به صورت رایگان در دانشگاه تحصیل کنند!

برای استفاده از خدمت پایگاه امین آرتیکل برای پذیرش بورسیه های تحصیلی، پذیرش فرصت مطالعاتی برای اساتید و دانشجویان دکتری، مشاوره اپلای Apply، ترجمه مدارک رسمی، مشاوره و آموزش نوشتن SOP، مشاوره و آموزش نگارش CV، پرداخت هزینه اپلیکشن فی (Application fee)، مشاوره و نوشتن انگیزه نامه، ترجمه مقالات ISI، پذیرش مقالات ISI و Scopus با رتبه های Q ، پرداخت هزینه ژورنال ها و تحلیل آماری کافی است از طریق ایمیل amin.article@gmail.com و یا شماره تماس و یا ثبت سفارش در سایت اقدام فرمایید. در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان پایگاه با شما تماس خواهند گرفت و راهنمایی های لازم را ارایه خواهند کرد.

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

2 دیدگاه

  1. Hosein می‌گه:

    سلام مشاوره میخواستم

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط از طریق واتس اپ