نحوه پیدا کردن اساتید فاند دار Fund و مناسب اپلای

نحوه پیدا کردن اساتید فاند دار Fund و مناسب اپلای

سرچ از اساتید یا دانشجویان دیگر (داخلی):

یکی از روش های ساده اما کاربردی در مورد یافتن اساتید فاند دار و مناسب راهنمایی گرفتن از استاد راهنمای داخلی یا اساتید دیگر و حتی دانشجویان است. بسیاری از اساتید هستن که تمام یا بخشی از دوره های تحصیلی خود را در خارج از کشور گذرانده اند. و همکاران یا اساتید بین المللی خوبی را ممکن است بشناسند یا با آنها در ارتباط باشند.

مشورت با افراد متخصص و باتجربه:

یک روش دیگر مشاوره با وکلا و مشاورین مهاجرتی در دفاتر اعزام دانشجو است که می تواند کمک بسیاری به شما کند. چرا که آنها تجربه در این کار بسیار دارند.

از طریق سرچ در وب سایت دانشگاه های مختلف:

هر دانشگاهی سایت مختص خود را دارد که در قسمتی از آن یک فهرست از اساتید رشته های مختلف با رزومه کاری و سوابق پژوهشی شان وجود دارد. با مراجعه به آن شما می توانید استاد مناسب را پیدا کنید.

مراجعه به سایت‌ها و پایگاه‌های علمی و آکادمیک:

پایگاه‌های علمی مانند گوگل اسکالر ( Scholar.google.com )، ریسرچ گیت ( Researchgate.net ) و شبکه آکادمیا ( academia.edu ) فهرست بزرگ و جامعی از اساتید برجسته بین المللی دارند که با مراجعه به آنها و سرچ در حوزه موردنظرتان می توانید اساتید مناسب و مشابه رشته تحصیلیتان را پیدا کنید.

یافتن استاد از طریق جستجو در مقالات و منابع پژوهشی منتشر شده:

اگر مقالات منتشر شده معتبر در حیطه مورد نظر خود را مطالعه کنید اسامی نویسندگان را می بینید. در این قسمت اساتید فعال و مناسب را می توانید پیدا کنید و فقط کافیست نام آن استاد را در سایت گوگل اسکالر سرچ کنید. تمامی اطلاعات آن از جمله دانشگاه محل تدریسش، فیلدهای تحقیقاتی اش، اطلاعات تماس اش برایتان نمایش داده می شود.
این روش برای دانشجویانی که می دانند بر روی چه پروژه ای می خواهند کار کنند، بسیار مناسب است.

مراجعه به سایت شخصی استاد:

اساتید دکتری معمولا برای خودشان سایت دارن. گاهی هم دانشگاه ها برای اساتید برجسته یک پیج یا پروفایل اختصاصی درنظر می گیرند که در آن اطلاعات تکمیلی استاد هست و با مراجعه به آن می توانید فاند یا گرنت های اون رو ببینید.
از دانشجوهایی که با استاد موردنظر کار می کنند بپرسید:
یک روش دیگر که می توانید از فاند داشتن یا نداشتن یه استاد باخبر شوید این است که دانشجوهایی که با اون استاد کار کردن رو پیدا کنید و ازشون پرس و جو کنید. از این طریق حتی با اخلاقیات اون استاد هم آشنا می شوید.

چطور دانشجوهای اون استاد رو پیدا کنیم؟

با مراجعه به سایت های معروف مقالات مثل Researchgate.net و Scholar.google.com و یا حتی نوشتن اسم استاد توی گوگل میتونید مقالاتش رو پیدا کنید. توی اون مقالات اسم دانشجوهایی که باهاش کار کردن همراه با ایمیلشون هست. کافیه بهشون ایمیل بزنید.

جستجو در شبکه‌های اجتماعی نظیر LinkedIn و Facebook

برای استفاده از خدمت پایگاه امین آرتیکل برای پذیرش بورسیه های تحصیلی، پذیرش فرصت مطالعاتی برای اساتید و دانشجویان دکتری، مشاوره اپلای Apply، ترجمه مدارک رسمی، مشاوره و آموزش نوشتن SOP، مشاوره و آموزش نگارش CV، پرداخت هزینه اپلیکشن فی (Application fee)، مشاوره و نوشتن انگیزه نامه، ترجمه مقالات ISI، پذیرش مقالات ISI و Scopus با رتبه های Q ، پرداخت هزینه ژورنال ها و تحلیل آماری کافی است از طریق ایمیل amin.article@gmail.com و یا شماره تماس و یا ثبت سفارش در سایت اقدام فرمایید. در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان پایگاه با شما تماس خواهند گرفت و راهنمایی های لازم را ارایه خواهند کرد.

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط از طریق واتس اپ