مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان

مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان

اسامی کشورهایی که بدون مدرک زبان می توان به آنها مهاجرت نمود عبارتند از:

فرانسه

مهاجرت تحصیلی به کشور فرانسه، اجازه شروع دوره زبان مقدماتی به زبان فرانسه را به دانشجو داده و پس از اتمام دوره زبان فرانسه، امکان ورود به یکی از دانشگاه های فرانسه با کمترین هزینه فراهم می شود.

قبرس

یکی از ویژگی های کشور قبرس برای مهاجرت تحصیلی، دوره زبان انگلیسی با هزینه اندک است. حتی در تابستان نیز دوره های یک هفته تا سه ماهه نیز برگزار می شود.

اتریش

کشور اتریش هیچ مدرک زبانی از متقاضیان مهاجرت تحصیلی درخواست نمی کرد و دانشجو، زبان آلمانی را از ابتدا در اتریش فرا می گرفت. اما اکنون نیاز به دانش اولیه زبان آلمانی برای مهاجرت به کشور اتریش است

اسپانیا

مهاجرت تحصیلی به کشور اسپانیا، ارایه مدرک زبان الزامی نیست. سفارت اسپانیا نیز خواستار ارایه مدرک زبان نیست اما دانش زبان انگلیسی یا اسپانیایی در حد متوسط نیاز است.

روسیه

مهاجرت تحصیلی به روسیه نیازی به تسلط به هیچ زبانی نمی باشد. کشور روسیه برای همه متقاضیان مهاجرت تحصیلی، پادفک روسی و یا کالج انگلیسی برگزار می کند. کشور روسیه بیشتر برای رشته های پزشکی پیشنهاد می شود.

برای استفاده از خدمت پایگاه امین آرتیکل برای مشاوره اپلای Apply، ترجمه مدارک رسمی، مشاوره و آموزش نوشتن SOP، مشاوره و آموزش نگارش CV، پرداخت هزینه اپلیکشن فی (Application fee)، پذیرش مقالات و تحلیل آماری کافی است از طریق ایمیل amin.article@gmail.com و یا شماره تماس و یا ثبت سفارش در سایت اقدام فرمایید. در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان پایگاه با شما تماس خواهند گرفت و راهنمایی های لازم را ارایه خواهند کرد.

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

2 دیدگاه

  1. هديه می‌گه:

    سلام وقتتون بخير من دانشجوي ارشد طراحي لباس هستم و براي دكترا قصد مهاجرت دارم اينكه چه كشوري برام بهتره و اينكه كدوم مجله علمي پژوهي براي رشته من بهتره اطلاعات كافي ندارم ممنون ميشم راهنمايي كنين

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط از طریق واتس اپ