معرفی دانشگاه A.P.U مالزی

دانشگاه A.P.U مالزی در منطقه بوکیت جلیل Bukit Jalil به فاصله تقریبا 14 دقیقه رانندگی در فاصله 13 کیلومتری از مرکز شهر کوالالامپور قرار دارد.
دانشگاه A.P.U مالزی به دلیل ارتباط بسیار قوی با دانشگاههای خارجی و برنامه های آموزشی مناسب در رده بهترین دانشگاههای خصوصی مالزی قرار گرفته است و دانشجویان امکان انتقال به برخی از دانشگاه های موجود در کشور های انگلستان، استرالیا، کانادا و اروپا را دارا می باشند.
دانشگاه APU مالزی در حال حاضر تحت نمایندگی دانشگاه Staffordshire انگلستان میباشد و همه دانشجویان بعد از فراغت از تحصیل، مدرکشان را از دانشگاه نامبرده در انگلیس اخذ می کنند.
لازم به ذکر می باشد که این دانشگاه در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد و همچنین برگزار کننده دوره های آموزشی زبان انگلیسی نیز می باشد.

لینک‌های مفید و مرتبط دیگر را مطالعه کنید.
همه چیز درباره اپلای
آموزش مقاله نویسی

برای استفاده از خدمت پایگاه امین آرتیکل برای مشاوره اپلای Apply، ترجمه مدارک رسمی، پذیرش مقالات و تحلیل آماری کافی است از طریق ایمیل amin.article@gmail.com و یا شماره تماس و یا ثبت سفارش در سایت اقدام فرمایید. در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان پایگاه با شما تماس خواهند گرفت و راهنمایی های لازم را ارایه خواهند کرد.

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط از طریق واتس اپ