معرفی دانشگاه تکنولوژی آسیا APU University

دانشگاه تکنولوژی آسیا ، پاسیفیک APU University (APIIT) در سال 1993 تاسيس شد و با بيش از دو دهه تجربه به يكي ازمجهزترين دانشگاههای جنوب شرق آسیا تبديل شده كه با كسب كليه مهارتهای لازم در زمينه آموزش فن آوری و اطلاعات و مديريت اجرايی نقش مؤثری را در رشد صنعت IT در مالزی اجرا مي كند.
يكي از اهداف این دانشگاه كسب كليه مهارتهای عملی در گسترش تكنولوژی اطلاعات در مالزی و رويارويي با كمبودها و اطمينان از پيشرفت و گسترش روز افزون اين علم در مالزی مي باشد.حمايت دانشگاههای انگليس و استراليا از دانشگاه APU University نشان دهنده اعتبار و توسعه ارتباطات و پيوستگی اين دانشگاه با دانشگاههای مختلف دنيا مي باشد.
دانشگاه فن آوری و نوآوری آسيا و اقيانوسيه دانشگاه برتر فناوری و نوآوری قرن بيست و يكم در آسیا و اقیانوسیه می باشد که مكاني ايده ال برای آموختن ارتباط مابين فناوری و نوآوری و بررسی نقش آنها در زمينه هاي متفاوت زندگی روزمره مانند تجارت ، اقتصاد ، اجتماع و محیط پيرامونی است. دانشگاه A.P.U برنده جوايز بسياری در زمينه آموزشهای تخصصی ، تحقيق – توسعه بوده و همچنين جوايز ارزنده ای برای فعاليتهای دانشجويی بدست آورده است.
این دانشگاه در مجموعه كامل دوره هاي آموزشی خود در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در محيطهای كاملا متفاوت به اين نتيجه رسيده است كه فن آوری بخشی از روند حل مسائل جهت كسب زندگي بهتر، راحتتر و شادتر است.
دانشگاه APU University نوآوری را به عنوان بخش اصلي کار خود برای ارتقاء سطح كيفی فارغ التحصيلان در نظر گرفته است و در پيش برد همين هدف تلاش مي كند.دانشجويان برای توليد ايده های نوين و بكارگيری آن ايده ها ، راه و روشهای مرتبط را فرا می گيرند و علاوه بر اين زمينه هاي لازم پذيرش و فعاليت ايده های نوين را نيز فرا مي گيرند. در نهايت فارغ التحصيل اين دانشگاه فردی با اطلاعات بروز شده و با قابليت فراگيری و پذيرش ايده های نوين می باشد ، كه اين خود از امتيازهای این دانشگاه به شمار می آيد.
كليه رشته های ارائه شده مورد تاييد وزارت آموزش عالی مالزی بوده و از نظر طراحی و برنامه ريزی رشته ها دارای تاييديه كيفی (LAN) هستند. دانشگاه APU University همچنين از سوی موسسه توسعه منابع انسانی مالزی اعتبار سنجی و تاييد شده است. تمامی برنامه های آموزشی دانشگاه APU University از نظر كيفی به تاييد دانشگاه Staffordshire University در انگلستان رسيده است. همچنين در پايان دوره تحصيلی مدارك فارغ التحصيلان از سوی دانشگاه Staffordshire University صادر می گردد.
دانشگاه APIIT در سالهای 1998 کراچی پاکستان ، 2000 کلمبو سریلانکا ، 2000 لاهور پاکستان ، 2001 پانیپت هندوستان ، 2004 پرت استرالیا اقدام به باز کردن شعبه نموده است و در سال 2004 دانشگاه U.C.T.I و دانشگاه APIIT با یکدیگر ادغام شده و به نام دانشگاه APIIT University تغییر نام داد و همچنین مجدد در سال 2012 به نام دانشگاه تکنولوژی آسیا ، پاسیفیک (APU University) تغییر نام داد.

لینک‌های مفید و مرتبط دیگر را مطالعه کنید.
همه چیز درباره اپلای
آموزش مقاله نویسی

برای استفاده از خدمت پایگاه امین آرتیکل برای مشاوره اپلای Apply، ترجمه مدارک رسمی، پذیرش مقالات و تحلیل آماری کافی است از طریق ایمیل amin.article@gmail.com و یا شماره تماس و یا ثبت سفارش در سایت اقدام فرمایید. در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان پایگاه با شما تماس خواهند گرفت و راهنمایی های لازم را ارایه خواهند کرد.

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط از طریق واتس اپ