قرارگیری 12 دانشمند و پژوهشگر ایران در جمع تاثیرگذارترین پژوهشگران جهان

تاثیرگذارترین پژوهشگران جهان -aminarticle.com
قرارگیری 12 دانشمند و پژوهشگر ایران در جمع تاثیرگذارترین پژوهشگران جهان

به گزارش پایگاه امین آرتیکل (Aminarticle.com) ، موسسه ” Clarivate Analytics ” وابسته به پایگاه ISI در سال 2019 نام بیش از 6 هزار پژوهشگر را در 21 زمینه علمی در لیست پژوهشگران پر استناد جای داده است که این پژوهشگران نماینده بیش از 1200 موسسه از بیش از 60 کشور جهان هستند.

همچنین گفتنی است برای شناسایی پژوهشگران پر استناد، مقالات پر استناد در نشریات نمایه شده در پایگاه “وب آو ساینس” در زیرشاخه علوم و علوم اجتماعی در 10 سال گذشته پیمایش شده اند؛ از نگاه این گزارش مقالات پر استناد مقالاتی هستند که بیشترین استناد را در زمینه‌های علمی خود می‌گیرند و در یک درصد نخست جای دارند و نام آنها در پایگاه “شاخص‌های پایگاه جهانی علم” «آی.اس.آی» جای می‌گیرد.

همچنین پژوهشگرانی که مقالات پر استناد دارند، پژوهشگران تاثیرگذار به شمار می‌روند و آن‌هایی که نامشان با فراوانی بیشتری می‌آید، تاثیرگذاری بیشتری دارند؛ از این رو پژوهشگران بر پایه شمار مقاله‌های پر استنادشان رتبه بندی و آن‌هایی که در یک درصد نخست جای گرفته‌اند؛ به عنوان پژوهشگر پر استناد معرفی می‌شوند.

به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران «ایرانداک» نام، زمینه علمی و وابستگی سازمانی و دانشگاهی نخست 12 دانشمند برتر ایرانی در سال 2019 به شرح ذیل است:

12 دانشمند و پژوهشگر ایران در جمع تاثیرگذارترین پژوهشگران جهان

گفتنی است لیست پژوهشگران پراستناد سال 2019 نام بیش از 6 هزار پژوهشگر را در بر دارد که در میان این پژوهشگران 23 برنده جایزه نوبل هم به چشم می خورند که 3 تن از این 23 نفر در سال 2019 موفق به کسب جایزه نوبل شده اند.

برای استفاده از خدمت پایگاه امین آرتیکل برای دریافت بورسیه، دریافت فرصت مطالعاتی برای اساتید و دانشجویان دکتری، مشاوره اپلای Apply، ترجمه مدارک رسمی، مشاوره و آموزش نوشتن SOP، مشاوره و آموزش نگارش CV، پرداخت هزینه اپلیکشن فی (Application fee)، مشاوره و نوشتن انگیزه نامه، پذیرش مقالات و تحلیل آماری کافی است از طریق ایمیل amin.article@gmail.com و یا شماره تماس و یا ثبت سفارش در سایت اقدام فرمایید. در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان پایگاه با شما تماس خواهند گرفت و راهنمایی های لازم را ارایه خواهند کرد.

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط از طریق واتس اپ