شرایط مالی برای دریافت ویزای تحصیلی هلند

برای دریافت ویزا در اکثر موارد باید هزینه های زیر به حساب دانشگاه های جهان به خصوص دانشگاه های هلند برای دانشجویانی که قصد اپلای و عزیمت به کشور هلند دارند، واریز گردد:
شهریه دانشگاه برای یک نیمسال یا یک سال تحصیلی کامل
اجاره اتاق برای سه ماه تا یک سال
بیمه پزشکی (۵۰۰ یورو برای یک سال)
هزینه صدور اقامت (۵۰۰ یورو برای یک سال) و مبالغ جزئی بعنوان پول پیش مسکن و نظایر آن (بین ۵۰۰ تا ۱٫۰۰۰ یورو)
در این حالت، ویزا بصورت متمرکز برای دانشجو در مدتی کوتاه صادر می گردد. در حالت فوق، شما نیازی به داشتن حامی یا حساب بانکی نیستید. اگر دانشجو یا بستگان وی تأمین مسکن و نظایر آن را شخصاً به عهده بگیرند، مدت زمان بیشتری برای دریافت ویزا صرف خواهد شد و امکان رد ویزا بالاتر است و باید ثابت شود که شما از نظر مالی قادر به تأمین هزینه ها هستید. در این رابطه مسئولین اداره مهاجرت هلند از متقاضی انتظار دارند که مبلغ ۹٫۰۰۰ یورو در حساب بانکی خود در کشور مبدأ داشته باشند. از نظر آنها این مبلغ حداقل مقدار مورد نیاز برای یک سال زندگی دانشجویی مجردی است.

لینک‌های مفید و مرتبط دیگر را مطالعه کنید.
همه چیز درباره اپلای
آموزش مقاله نویسی

برای استفاده از خدمت پایگاه امین آرتیکل برای مشاوره اپلای Apply، ترجمه مدارک رسمی، پذیرش مقالات و تحلیل آماری کافی است از طریق ایمیل amin.article@gmail.com و یا شماره تماس و یا ثبت سفارش در سایت اقدام فرمایید. در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان پایگاه با شما تماس خواهند گرفت و راهنمایی های لازم را ارایه خواهند کرد.

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

2 دیدگاه

  1. مجله مهاجرت می‌گه:

    سلام.وقت بخیر .
    در مورد ویزای تحصیلی هلند میشه راهنمایی بفرمایید؟

    • admin می‌گه:

      با سلام. تمرکز موسسه بر پذیرش تحصیلی کشور آلمان هست. در صورتی که تمایل دارین در قسمت ثبت سفارش، سفارش خود را ثبت نمایید یا در بخش تماس از طریق تلگرام واتس اپ در ارتباط باشید

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط از طریق واتس اپ