دسته بندی ژورنال ها بر اساس سطح دسترسی

دسته بندی ژورنال ها بر اساس سطح دسترسی

ژورنال ها به سه دسته تقسیم می شوند، بر اساس دسترسی به مقالات:
1- ژورنال های Open Access

در این نوع، مقالات برای خوانندگان رایگان هستند. برای تامین هزینه های، عموما از نویسندگان پول می‌گیرند (مثل بیشتر ژورنال های Hindawi و MDPI) یا توسط ارگانی هزینه ها پوشش داده می شود (مثل Journal of Theoretical and Applied Physics که زیر نظر دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات هست).

2- ژورنال های Subscription
در این نوع ژورنال ها، برای نویسندگان هزینه ای دریافت نمی شود، بلکه از خوانندگان پول دریافت می شود. عموما، هزینه ها از طریق دریافت اشتراک (subscription ) توسط دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی صورت می‌گیرد (کمتر کسی پول برای یک‌مقاله می دهد).

3- ژورنال های Hybrid
یک‌سری ژورنال ها، به نویسندگان انتخاب می دهند. یعنی دو راه دارند: به صورت اپن اکسس چاپ کنند و هزینه ها را خودشان متقبل شوند یا بدونه هزینه چاپ کنند که در این صورت خوانندگان الزما باید اشتراک داشته باشند جهت دیدن مقاله کامل در سایت.

برای استفاده از خدمت پایگاه امین آرتیکل برای پذیرش بورسیه های تحصیلی، پذیرش فرصت مطالعاتی برای اساتید و دانشجویان دکتری، مشاوره اپلای Apply، ترجمه مدارک رسمی، مشاوره و آموزش نوشتن SOP، مشاوره و آموزش نگارش CV، پرداخت هزینه اپلیکشن فی (Application fee)، مشاوره و نوشتن انگیزه نامه، ترجمه مقالات ISI، پذیرش مقالات ISI و Scopus با رتبه های Q ، پرداخت هزینه ژورنال ها و تحلیل آماری کافی است از طریق ایمیل amin.article@gmail.com و یا شماره تماس و یا ثبت سفارش در سایت اقدام فرمایید. در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان پایگاه با شما تماس خواهند گرفت و راهنمایی های لازم را ارایه خواهند کرد.

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

4 دیدگاه

  1. ایدا زمانی می‌گه:

    چاپ مقاله علمی و‌پژوهشی

  2. ایدا زمانی می‌گه:

    درمورد چاپ مقاله در نشریات علمی و پژوهش وزارت علوم یا isi

  3. محمد می‌گه:

    سلام
    منظور از نگرفتن هزینه یعنی فری فری کاملا رایگان یا هزینه جزئی داره؟

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط از طریق واتس اپ