تحصیل پزشکی در کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا

همانگونه که مستحضرید مدرک پزشکی ایران مورد تایید کشور کانادا نیست و اگر مدرک پزشکی هر کشوری غیر از کانادا را اخذ کرده باشید و تمایل به کار در حیطه پزشکی در کانادا را دارید ابتدا نیاز است که سه مرحله آزمون را در کشور کانادا را با موفقیت سپری نمایید و پس از سپری نمودن این آزمون ها می توانید به عنوان پزشک خانواده در کانادا مشغول به کار شوید.
اگر فردی تمایل داشته باشد تا پزشکی کانادا را از صفر شروع کند نیاز است ابتدا در یک رشته ای مدرک کارشناسی و لیسانس را اخذ نمایید و در این مدرک 36 واحد تخصصی را گذرانده باشید. معدل دوره کارشناسی و انجام کار داوطلبانه و بشردوستانه بسیار مهم است. پس از آن باید در آزمون MCAT شرکت کرده و با رقبایی از کشورهای کانادا، آمریکا، چین، و سایر کشورها روبرو خواهید بود.
تعداد افراد پذیرفته شده نسبت به تقاضا کم بوده به عنوان نمونه دانشگاه UBC ، تعداد 288 نفر از سایر رشته ها در پزشکی جذب می کند.
شهریه دوره های پزشکی در کانادا بالا بوده و سالی حدود 80 هزار دلار کانادا می باشد. در صورتی که اقامت یا شهروندی کانادا را داشته باشید این مبلغ به یک چهارم کاهش می یابد. یکی از مزایای داشتن شهروندی کانادا و یا افرادی که دارای اقامت دائم کانادا (PR) هستند، این است که این افراد می توانند برای کل دوره پزشکی کانادا، از دولت کانادا وام بگیرند.

برای استفاده از خدمت پایگاه امین آرتیکل برای مشاوره اپلای Apply، ترجمه مدارک رسمی، پذیرش مقالات و تحلیل آماری کافی است از طریق ایمیل amin.article@gmail.com و یا شماره تماس و یا ثبت سفارش در سایت اقدام فرمایید. در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان پایگاه با شما تماس خواهند گرفت و راهنمایی های لازم را ارایه خواهند کرد.

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط از طریق واتس اپ