نمونه اکسپت مقاله

در این بخش با نمونه اکسپت مقاله ISI، نمونه اکسپت و پذیرش مقاله Scopus، نمونه acceptance letter مجله PubMed و نمونه اکسپت و پذیرش مقاله ISC ، نمونه پذیرش مقاله علمی و پژوهشی نمایش داده می شود.

فرآیند اکسپت مقاله

همانطور که در بخش اکسپت مقاله توضیح داده شده، اکسپت مقاله در ژورنال های با نمایه ISI، نمایه Scopus و سایر مجلات فرآیندی زمانبر بوده و ممکن است تا ماه ها طول بکشد. معمولا هر مقاله پس از طی فرآیند داوری، انجام کامنت های داوری و نظر سردبیر مجله می تواند به مرحله اکسپت و در نهایت به چاپ برسد. به طور کلی مرحله داوری مقاله یکی از طولانی ترین مرحله برای اکسپت مقاله پس از نگارش مقاله به شمار می رود و اگر حتی مقاله ای با محتوی قوی از اصول و قواعد نگارش مقاله پیروی نکرده باشد، فرآیند اکسپت مقاله در مجلات معتبر ISI ممکن است با مشکل مواجه شود. با پایگاه Aminarticle.com برای نمونه اکسپت مقاله همراه هستید.

نمونه های اکسپت مقاله

در این بخش چند نمونه از اکسپت مقاله در مجلات معتبر نشان داده می شود. البته لازم به ذکر است که همه پذیرش ها و اکسپت مقالات به صورت رسمی نیستند و بسیاری از اکسپت ها به صورت ایمیلی از طرف ایمیل رسمی مجله سردبیر به نویسنده مسئول مقاله ارسال می شوند. نامه اکسپت مقاله معتبر می تواند در رزومه ها برای اپلای، ادامه تحصیل، دفاع از پایان نامه ها، دفاع از رساله دکتری و مصاحبه دکتری اعتبار دارد. پایگاه امین ارتیکل  این نمونه اکسپت ها را که به صورت رسمی صادر شده اند و یا از ایمیل سردبیر به نویسنده مسئول ارسال شده اند را گرداوری کرده است. این نمونه ها فقط جهت نمایش به محققین ارسال شده و ارزش علمی ندارد.

نمونه اکسپت رسمی مقاله ISI , Scopus, ISC, Pubmed

 نمونه اکسپت مقالهنمونه اکسپت مقاله ISI

نمونه اکسپت مقاله Acceptance letter به صورت ایمیل

Acceptance Letter
Manuscript ID:
Dear ….,
I am pleased to inform you that reviewers have recommended your manuscript titled …………………. for publication in the ……………………. It will be published in the future issue of the journal.
Thank you for publishing with us.
Yours sincerely
Professor …………
Editor-in-Chief

نمونه پذیرش مقاله به صورت ایمیل

Dear Dr……….,
We are pleased to inform you that your manuscript, “………………………………”, has been accepted for publication in ……………………………….
You will receive an e-mail from Springer in due course with regards to the following items:
1. Offprints
2. Colour figures
3. Open Choice
4. Transfer of Copyright
Please remember to quote the manuscript number, ……………. , whenever inquiring about your manuscript.
With best regards,
B. John Davies
Editor-in-Chief
Reviewer #1: The review is happy with the amended version, therefore, it can be published as it is.
Reviewer #3: Due to the two previous revisions, I think the paper is now publishable.

نمونه اکسپت مقاله علمی و پژوهشی

کد مقاله: ………………
عنوان مقاله: …………………
نویسندگان: …………………………..
نویسنده گرامی: ………………………………
با سلام و احترام،،
ضمن تشکر از مقاله ی علمی و ارزش مند شما، با کمال مسرت به استحضار می رساند مقاله ارسالی در شماره های بعدی مجله ی …………………… چاپ خواهد شد.
با تشکر،
سردبیر مجله نشریه ……………………

نمونه پذیرش مقاله (اکسپت مقاله) دارای چه مواردی است؟

پس از ارسال مقاله به مجله و طی کردن فرایند داوری، پاسخ سردبیر به Corresponding author یکی از موارد زیر است.
اکسپت مقاله و پذیرش مقاله Accepted
پذیرش مقاله با اصلاحات جزیی Accepted with minor revisions
پذیرش مقاله با اصلاحات اساسی Accepted with revisions
ثابمیت مجدد Resubmit
ریجکت مقاله Rejected

ثابمیت مجدد زمانی است که داوران اصلاحات اساسی زیادی روی مقاله نوشته و ادیتور قادر به پذیرش مقاله نبوده بنابراین از نویسنده می خواهد پس از انجام اصلاحات، مقاله را مجددا ارسال کرده و مقاله مجددا وارد چرخه داوری شود.
پس از ریجکت مقاله، در نامه ای دلایل رد مقاله برای مولف اصلی مقال ارسال می شود.

نمونه اکسپت جعلی و تقلبی

یکی از چالش هایی که ممکن است برای محققین بوجود بیاید این است که ژورنالی که برای اکسپت مقاله اقدام می شود ممکن است جعل شده باشد یا Fake باشد و یا Hijack شده باشد. دقت داشته باشید چاپ در این گونه مجلات علاوه بر خسران مادی، اعتبار علمی نویسندگان مقاله نیز زیر سوال خواهد رفت. اساتید همکار پایگاه امین آرتیکل آماده ارائه مشاوره در زمینه اکسپت رسمی و جعلی، اعتبار علمی ژورنال و سایت مجله به صورت رایگان به پژوهشگران عزیز هستند.

پذیرش و چاپ مقاله ISI

پذیرش و چاپ مقاله Scopus

پذیرش و چاپ مقاله PubMed and Medline

اساتید همکار پایگاه امین آرتیکل نتیجه تلاش محققین، پژوهشگران کشور را برای اکسپت و چاپ مقالات درمجلات مورد تایید وزارت بهداشت و علوم پزشکی، وزارت علوم و مجلات معتبر دانشگاه آزاد و پیام نور یاری می کنند و خدمات مربوط به ترجمه مقاله، استخراج مقاله از پایان نامه، فرمت بندی مقاله در مجله مورد نظر و مشاوره جهت انتخاب مجله را ارائه می کنند.

برای ثبت سفارش استخراج مقاله از پایان نامه و پذیرش و چاپ مقاله در ژورنال های معتبر می توانید با شماره واتس اپ موسسه در قسمت ثبت سفارش جهت ارسال پیام و ثبت سفارش در ساعات اداری با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل amin.article@gmail.com یا از طریق لینک زیر سفارش خود را ثبت نمایید تا کارشناسان موسسه با شما تماس بگیرند و مشاوره های لازم را برای شما ارائه نمایند

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

فروم پرسش و پاسخ مقالات و مجلات