راه های افزایش سایتیشن

در این بخش با راه های افزایش سایتیشن، خرید سایتیشن، افزایش Citation، خرید سایتیشن مقاله برای گوگل اسکالر Google Scholar، راه های افزایش سایتیشن گوگل اسکولار  NIW، افزایش سایتیشن مقاله در گوگل اسکولار برای دریافت ویزای NIW EB2، راهنمای افزایش ارجاعات مقاله، افزایش سایتیشن برای دریافت ویزای نخبگی آمریکا EB2، سایتیشن اساتید، افزایش سایتیشن مقالات برای دریافت گرین کارت آمریکا، سایتیشن گوگل اسکولار، سایتیشن در گوگل اسکولار Google Scholar، راه های افزایش سایتیشن در اسکوپوس Scopus آشنا می شوید.

16 روش ساده برای افزایش سایتیشن

16 روش ساده برای افزایش سایتیشن جهت دریافت ویزای نخبگی آمریکا NIW

1- ارجاع دهی به مقالات قبلی خود توسط دانشجو یا استاد. اساتید و محققان می توانند به تعدادی از مقالات مرتبط با خود ارجاع دهند و آنها را Cite نمایند. دقت بفرمایید این سایتیشن باید صرفا به مقالات مرتبط انجام شود و ارجاع به خود یا self-citation نباید بیشتر از ده تا 15 درصد از رفرنس های کل مقاله را به خود اختصاص دهد چرا که طبق قوانین جدید باعث ریجکت مقاله و یا حتی Retract مقاله خواهد شد.

2- دقت زیاد در انتخاب کلمات کلیدی. اکیدا توصیه می شود کلمات کلیدی نقش حیاتی در جستجوی مقالات محققین را در پایگاه های جستجوی مقاله مانند گوگل اسکولار Google Scholar و یا اسکوپوس Scopus خواهند داشت و شانس سایتیشن Citation و ارجاع به مقاله را افزایش خواهد داد.

3- استفاده از کلمات کلیدی و واژه های تخصصی در عنوان مقاله و چکیده مقاله. نکته دیگری که به افزایش دیده شدن مقاله و استناد به مقاله را افزایش خواهد داد، تکرر کلمات و واژه های کلیدی در چکیده مقاله است چراکه این امر باعث می شود مقاله تان به صفحه اول پایگاه های جستجو مقاله مانند گوگل اسکولار Google Scholar و یا اسکوپوس و حتی JCR و WOS خواهد شد و با این کار باعث می شوید مقاله تان بیشتر دیده شده و سایتیشتن (citation) مقاله افزایش یابد.

4- عنوان نام و نام خانوادگی نویسنده باید در تمامی مقالات یکسان باشد. این کار باعث می شود که تعداد ارجاعات به مقاله شما در محاسبه H-index شما توسط پایگاه های جستجوی مقاله و محاسبه شاخص اچ ایندکس مانند گوگل پژوهشگر Scholar Google و Scopus و WOS به حساب آید در غیر اینصورت اگر نام و نام خانوادگی تان برای مقالات (به عنوان مثال یک مقاله با پسوند نام خانوادگی و یک مقاله بدون پسوند نام خانوادگی) برای خود ثبت کرده باشید یاعث می شود در پایگاه های جستجوی مقاله، شاخص اچ H-index مقاله شما کمتر شود.

5- اطمینان از صحت افیلیشن ها در مقالات. از اینکه اطلاعات سمت دانشگاهی را در پروف مقاله به درستی وارد کرده اید، اطمینان حاصل کنید.

6- در دسترس پذیر قرار دادن مقاله و اطلاعات آن در پایگاه های جستجو مانند گوگل اسکالر Google Scholar و یا در شبکه های اجتماعی مانند ریسرچ گیت ResearchGate، آکادمیا , Academia.edu مندلی Mendeley ، شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک Facebook، توییتر Twitter، لینکدین LinkedIn، تهیه کلیپ مقاله در یوتوب Youtube

7- ارایه مقاله در کنفرانس ها و همایش های معتبر بین المللی. با اینکه پژوهشگران و محققان به مقالات کنفرانس ها ارجاع نمی دهند اما با ارایه مقاله در کنفرانس ها باعث آشنایی محققین حوزه تحقیقاتی با مقاله و خود شما خواهید شد و زمینه های تحقیقاتی و مقاله خود را در معرض دید پژوهشگران بین المللی قرار خواهید داد.

8- به اشتراک گذاری داده های مقاله در خود مقاله. اخیرا ژورنال ها زمان ارسال مقاله درخواست داده های مقاله را در زمان ثابمیت مقاله می کنند. به اشتراک گذاشتن داده ها مقاله احتمال ارجاع و سایتیشن (citation) به مقاله را افزایش خواهد داد.

9- قراردادن کدهای برنامه نویسی مقاله در انتهای مقاله. این کار باعث می شود پژوهشگران این حوزه بتوانند از کدهای مقاله شما در مقالات مرتبط با مقاله استفاده کرده و به مقاله شما ارجاع (Cite) دهند.

10- قراردادن پرسشنامه مقاله در ضمایم مقاله. اگر در مقاله خود از پرسشنامه استاندارد استفاده کرده اید پیشنهاد می شود پرسشنامه خود را در مقاله قرار دهید با این کار علاوه بر اینکه سطح مقاله خود را ارتقا می دهید، باعث افزایش سایتیشن Citation مقاله در گوگل اسکولار و یا افزایش سایتیشن Citation مقاله در اسکوپوس Scopus خواهید شد.

11- به اشتراک گذاری اطلاعات مقاله در figshare و یا slideshare و یا Wikipedia
12- تبلیغات موثر مقالات خود در سایت ها و وبلاگ و کانال های خود باعث دیده شدن مقاله شده و در نهایت باعث افزایش سایتیشن (Citation) به مقاله خواهد شد.

13- ساخت صفحه در گوگل اسکولار https://scholar.google.com/ و افزودن مقالات خود با این صفحه باعث دیده شدن مقاله و افزایش ارجاعات و سایتیشن ها به مقالات اساتید خواهد شد.

14- افزودن مقالات خود به پایگاه scopus که وابسته به الزویر است. با این صفحه باعث دیده شدن مقاله و افزایش ارجاعات و سایتیشن ها Citation به مقالات اساتید خواهد شد.

15- ساخت صفحه در ارکید ORCID و داشتن کد اختصاصی برای پژوهشگر. شما می توانید از این کد اختصاصی ORCID در امضای ایمیل استفاده کنید و باعث ارتباط محققان علاقه مند به بازدید از صفحه ارکید ORCID خود خواهید شد و این کار افزایش سایتیشن (Citation) مقاله را به همراه دارد.

16- ساخت صفحه در گوگل اسکولار ریسرچ آی دی ResearcherID و افزودن مقالات خود به این صفحه در ResearcherID. این کار باعث بازدید محققین از صفحه ResearcherID شما شده و باعث افزایش سایتیشن مقاله شما در پایگاه Web of science و JCR وابسته به پایگاه ISI Thomson خواهید شد.

یک پژوهشگر باید به دنبال افزایش سایتیشن در نمایه های زیر باشد و همه موارد بالا را برای افزایش سایتیشن در نمایه های زیر دنبال کند.

افزایش سایتیشن گوگل اسکولار Scholar Google
افزایش سایتیشن Citation مقالات در گوگل اسکولار Scholar Google
افزایش تعداد ارجاعات و رفرتس دهی در اسکوپوس
افزایش سایتیشن Citation مقالات در اسکوپوس Scopus وابسته به الزویر
افزایش سایتیشن برای مجلات ISI با نمایه WOS
افزایش سایتیشن Citation مقالات ISI با نمایه JCR
افزایش سایتیشن Citation برای مقالات نمایه پابمد PubMed پزشکی
افزایش سایتیشن (Citation) برای مقالات نمایه مدلاین Medline پزشکی

اگر تمایل به استفاده از خدمات تخصصی گروه پژوهشی امین آرتیکل در زمینه راهنمایی برای افزایش سایتیشن مقاله جهت دریافت ویزای نخبگی آمریکا EB2، خرید سایتیشن، افزایش Citation مقاله، نحوه افزایش شاخص اچ H-index، نحوه افزایش H-index، آموزش نحوه انتخاب ژورنال برای پذیرش، اکپست و چاپ مقاله در مجلات معتبر ISI، Pubmed، Scopus، Medline، ژورنال های علمی و پژوهشی داخلی و کنفرانسی، ترجمه تخصصی مقالات، آموزش مقاله نویسی توسط اساتید دارای H-index بالای 15، پذیرش و اکسپت فوری و تضمینی مقاله دارید، پایگاه امین آرتیکل آماده خدمت رسانی به متقاضیان عزیز است، کافی است سفارش خود را ثبت نمایید یا با شماره موسسه در ساعات اداری تماس بگیرید و یا با ایمیل amin.article@gmail.com در ارتباط باشید

لینک‌های مفید و مرتبط دیگر را مطالعه کنید.
پذیرش و چاپ مقاله ISI
H-index چیست؟
راه های افزایش شاخص H
سایتیشن Citation چیست و معنی آن

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

فروم پرسش و پاسخ مقالات و مجلات