ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در ایتالیا

در این بخش قصد داریم اطلاعاتی مربوط به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و فوق لیسانس Master در ایتالیا ارایه دهیم. دوره فوق لیسانس در ایتالیا Italy دو ساله می باشد و به دو زبان انگلیسی و ایتالیایی ارائه داده می شود. دوره کارشناسی ارشد درکشور ایتالیا دارای 120 واحد درسی میباشد در حال حاضر حاضر پرطرفدارترین دوره تحصیلی در ایتالیا دوره کارشناسی ارشد میباشد چرا که دانشگاه های ایتالیا دارای رتبه بندی های بسیار خوبی می باشند بطور مثال دانشگاه پلی تکنیک میلان می باشد که در رنکینگ جهانی در رشته های مهندسی رتبه ی ۳۱ را دارد و در رشته ی عمران رتبه ۱۸ دنیا و در سایر رشته های مهندسی بصورت متوسط رتبه ی ۳۱ را دارد که بهترین دانشگاه فنی این کشور می باشد و یا دانشگاه پلی تکنیک تورین یکی دیگر از بهترین دانشگاه های این کشور میباشد که در رتبه ی ۵۸ جهان قرار دارد . از دیگر دانشگاه های برتر و مورد تائید ایتالیا می توان به دانشگاه های ساپنزارم، فلورانس، بولونیا و پاویا اشاره کرد.
یکی دیگر از شرایط خوب تحصیل در ایتالیا در مقطع کارشناسی ارشد امکان اخذ بورسیه های تحصیلی میباشد میباشد که این بورسیه ها شامل دریافت کمک هزینه سالانه 2200 تا 5500 یورویی ،تخفیف در شهریه دانشگاه تا 90%،تخفیف در خوابگاههای دانشگاه و یک وعده غذایی رایگان میباشد
البته یکسری بورسیه های دانشگاهی نیز وجود دارد که تا ماهی 1040 یورو حقوق نیز میدهند که برای دریافت این بورسیه احتیاج به رزومه خیلی قوی میباشد.

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط از طریق واتس اپ