کمک هزینه پژوهش دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ آلمان

کمک هزینه پژوهش دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ آلمان Ludwig-Maximilians-Universität

مرکز مطالعات پیشرفته در دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ به شماری از پژوهشگران بین‌المللی کمک هزینه ارائه می‌کند. این کمک ‌هزینه برای کار در پروژه‌ای با عنوان “دینامیک استثنایی قدرت‌های سیاسی: زودگذری، آشفتگی و دگرگونی” به پژوهشگران جوان و ارشد اعطا می‌شود.
مرکز مطالعات پیشرفته در دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان Ludwig-Maximilians-Universität مونیخ یک انجمن برای تبادلات آکادمیک است و هدفش ارتقاء همکاری با محققان ملی و بین‌المللی است.
این مرکز در پروژه جدید خود قصد دارد تا پویایی در قدرت‌های سیاسی (در سطح محلی، منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی) را مورد بررسی قرار می‌دهد که بر شرایط نهاد‌ها، سازمان‌ها، سیاست و ایده‌هایشان نیز تأثیر می‌گذارند. این پویایی سیاسی حداقل با سه مفهوم زودگذری، آشفتگی و دگرگونی مرتبط است.
این گروه تحقیقاتی از همه محققان بین‌المللی مقطع فوق‌دکترا در حوزه‌های علوم سیاسی، روابط بین‌المللی، جامعه‌شناسی سیاسی، ارتباطات سیاسی، اقتصاد سیاسی، روانشناسی سیاسی و تاریخ معاصر و همچنین از محققان جوان و ارشد در سایر رشته‌های مرتبط دعوت می‌کند تا به این پروژه بپیوندند.
مرکز مطالعات پیشرفته، هزینه‌های اقامت و کار پژوهشگران را در مدت ۴ هفته یا ۹ ماه (از اکتبر ۲۰۱۹ تا سپتامبر ۲۰۲۰) فراهم می‌کند. همچنین هزینه‌های سفر نیز به محققان پرداخت خواهد شد. پژوهشگران در مرکز مطالعات پیشرفته کار می‌کنند و به تمام امکانات این مرکز دسترسی خواهند داشت.
متقاضیان این فرصت شغلی باید چکیده‌ای از پژوهش‌های انجام شده خود را به همراه توضیحاتی درباره تخصص و فعالیت مورد نظر خود در دانشگاه مونیخ برای مسئولان مرکز مطالعات پیشرفته دانشگاه ارسال کنند. علاوه بر این، علاقمندان باید مدارک، رزومه و خلاصه‌ای از آخرین مقالات چاپ شده خود را نیز به صورت فابل پی‌دی‌اف تا دهم دسامبر سال جاری برای دانشگاه بفرستند.
برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت زیر مراجعه کنید:
https://www.en.cas.uni-muenchen.de/research_groups/announcement_fellowships/call_fellow_rg_goetz/index.html

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط از طریق واتس اپ