نمونه استخراج مقاله از پایان نامه

استخراج مقاله از پایان نامه یکی از بهترین روش های ارائه کارهای پژوهشی دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دانشجویان دکتری، دانشجویان دکتری عمومی و تخصصی پزشکی در قالب مقاله می باشد. اکسپت، پذیرش و چاپ مقاله مستخرج از پایان نامه در ژورنال ها و مجلات معتبر ISI, ISC, Scopus, Pumbed, Medline و مجلات علمی و پژوهشی، کنفرانس ها و همایش های علمی معتبر نمایه در پایگاه استنادی جهان اسلام می باشد. استخراج مقاله از پایان نامه یکی از مهم ترین مراحل برای فارغ التحصیلی دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه های دولتی، دانشگاه های آزاد و دانشگاه های علوم پزشکی به شمار می رود. با موسسه امین آرتیکل برای نمونه استخراج مقاله از پایان نامه و نمونه تبدیل مقاله به پایان نامه همراه هستید.

نمونه استخراج مقاله از پایان نامه

دانشجویان و اساتید دانشگاه ها معمولا در پی ارتقای پایه های تحصیلی و رتبه دانشگاهی خود هستند و ارائه مقاله از پایان نامه یکی از راه های رسیدن به این پایه ها هست. دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی نیاز به ارائه پایان نامه و رساله هستند و برای مراحل دفاعیه رساله و پایان نامه ارشد و دکتری و فارغ التحصیلی و تسویه دانشگاه ها نیاز ارائه مقاله در ژورنال های ISI, JCR, Scopus, PubMed به دانشگاه هستند. سبک نوشتن پایان نامه در دوره کارشناسی ارشد و رساله دکتری در مقاطع دکتری تخصصی در دانشگاه های سراسری، آزاد و علوم پزشکی دارای استانداردها و قالب های مختص به خود می باشد و محققین با انجام و تدوین رساله و پایان نامه در مرزهای علوم با راهنمایی اساتید خود در پی اتمام تحصیلات تکمیلی خود هستند و با ارائه نمونه مقاله استخراج مقاله از پایان نامه و نمونه مقاله از روی پایان نامه خود به ژورنال های ISI, JCR, Scopus, PubMed هستند.

دانجشویان مقطع کارشناسی ارشد با ارائه و دفاع از پایان نامه نمره کامل را دریافت نمی کنند چرا که 2 نمره از پایان نامه به ارائه پذیرش و اکسپت مقاله در ژورنال های ISI, JCR, Scopus, PubMed بستگی دارد و طبق آیین نامه مربوطه نمره به پایان نامه آنها تعلق می گیرد. برای دانشجویانی که امکان استخراج مقاله از پایان نامه برای آنها به دلایل مختلف فراهم نیست، کارشناسان و اساتید همکار پایگاه امین ارتیکل به کمک این دانشجویان و اساتید راهنما می آید و طبق اصول و قواعد استخراج مقاله از پایان نامه، این خدمت را برای این عزیزان در بازه زمانی کوتاه با بالاترین کیفیت و تعهد به انجام می رساند و باعث افتخار پایگاه امین آرتیکل است که خدمت استخراج مقاله از پایان نامه ارشد، استخراج مقاله از رساله دکتری و استخراج مقاله از پایان نامه های علوم پزشکی را با بالاترین کیفیتو با کمترین هزینه استخراج مقاله از پایان نامه در بازه زمانی کوتاه ارائه می کند.

دلایل استخراج مقاله از پایان نامه؟

نوشتن پایان نامه، نوشتن رساله دکتری و استخراج مقاله از پایان نامه (استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد، استخراج مقاله از رساله دکتری، استخراج مقاله از پایان نامه های علوم پزشکی) یکی از مهم ترین مراحل در دفاع از پایان نامه و فارغ التحصیلی و تسویه حساب دانشگاه ها به شمار می رود چرا که دانشجوی ارشد حداقل یک سال از وقت خود را صرف انجام پایان نامه نموده و همچنین دکتری تخصصی حداقل سه سال از وقت خود را صرف حل مسائل به روز علمی نموده است و در جلسه دفاع از پایان نامه و رساله در حضور داوران و اساتید راهنما و مشاور از پایان نامه و رساله خود دفاع می کند.

اگر دانشجو مقاله ای از پایان نامه خود استخراج کرده باشد، و نمونه مقاله استخراج شده از پایان نامه خود را در قالب یک مقاله علمی پژوهشی، ژورنال های ISI, Scopus, Pubmed, JCR پذیرش و اکسپت گرفته باشد، می تواند در جلسه دفاعیه نظر اساتید داور را به کار خود جلب نماید. اطلاع جامعه علمی از یافته ها و نتایج یک پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری و پایان نامه های علوم پزشکی تنها می تواند از طریق چاپ یک نمونه یک مقاله از پایان نامه در ژورنال های معتبر صورت گیرد. دانشجویان با چاپ مقاله برگرفته از پایان نامه خود علاوه بر اینکه از امتیازات پذیرش و چاپ مقاله از پایان نامه برخوردار خواهند شد و رزومه تحصیلی خود را برای مقاطع تحصیلی بعدی و اپلای و عضویت هیات علمی دانشگاه ها تقویت می کنند، می توانند نتایج کار خود را در معرض و نمایش جامعه علمی قرار دهند.

تبدیل پایان نامه به مقاله

استخراج مقاله از پایان نامه، پذیرش مقاله از پایان نامه و چاپ مقاله از پایان نامه نیاز به دقت و رعایت کردن نکات مهمی هست و برای نمونه استخراج مقاله از پایان نامه باید به نکات زیر توجه نمود.

تبدیل پایان نامه به مقاله در فرآیند استخراج مقاله به باور برخی از دانشجویان همان کپی پیست کردن بخش ها و فصول پایان نامه در قالب مقاله است اما این چنین تفکری دارای ایراد اساسی است.چرا که در تبدیل مقاله به پایان نامه باید بخش های مختلف پایان نامه به دقت در کنار یکدیگر قرار گیرد و این نیاز به مهارت و تجربه استخراج کننده مقاله دارد.

یکی دیگر از باورهای نادرست در فرآیند استخراج مقاله از پایان نامه این است که برخی بر این باور هستند که استخراج مقاله از پایان نامه یعنی خلاصه کردن پایان نامه 150 صفحه ای به 15 صفحه. دقت داشته باشید که نوشتن مقاله پایان نامه بسیار سخت هست و بخش های مختلف باید به دقت با ظرافت زیاد در کنار یکدیگر قرار گیرند.

بنابراین با توجه به توضیحات بالا می توان نتیجه گرفت که استخراج مقاله از پایان نامه و نمونه استخراج مقاله از پایان نامه به همین راحتی نیست و نیاز به داشتن مهارت، تجربه، رعایت اصول و قواعد و استانداردهای تبدیل پایان نامه به مقاله است که نیازمند همراهی اساتید باتجربه و متخصص هست که خوشبختانه پایگاه امین آرتیکل با داشتن اساتید همکار متخصص و مجرب در استخراج مقاله از پایان نامه در این زمینه سفارش دهی استخراج مقاله از پایان نامه را با دقت ، کیفیت و تعهد بالا و در زمان کوتاه  و با کمترین قیمت نوشتن مقاله از پایان نامه به انجام می رساند.

برخی از ژورنال ها الزام به نوشتن بندی بابت اینکه این مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و یا رساله دکتری استخراج شده است. برای این کار می توان از نوشته های زیر استفاده کرد:

مقاله حاضر بر گرفته از رساله نويسنده در دوره دكتري رشته ….. دانشگاه … تحت عنوان …. است.

This article was extracted from PhD thesis of …

دانلود نمونه استخراج مقاله از پایان نامه

دانلود نمونه تبدیل مقاله به پایان نامه

دانلود نمونه مقاله از روی پایان نامه

دانلود نمونه مقاله مستخرج از پایان نامه

برای ثبت سفارش میتوانید با شماره واتس اپ موسسه در قسمت ثبت سفارش جهت ارسال پیام و ثبت سفارش  با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل amin.article@gmail.com یا از طریق لینک زیر سفارش خود را ثبت نمایید تا کارشناسان موسسه با شما تماس بگیرند و مشاوره های لازم را برای شما ارائه نمایند

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

فروم پرسش و پاسخ مقالات و مجلات