آیلتس جنرال IELTS General چیست؟

حتما می دانید که دو نوع آیلتس وجود دارد : آیلتس جنرال و آیلتس آکادمیک . آموزش آیلتس جنرال IELTS General Training تفاوت هایی با آکادمیک دارد که باید خوب بررسی شود.

آیلتس جنرال چیست ؟

در اینجا تمایل داریم General Training را شرح دهیم. در این آزمون بیشتر بر روی مهارت استفاده زبان انگلیسی در محیط های اجتماعی و محل کار تاکید می شود. به طور معمول برای کسانی که مهاجرت های شغلی ، اقامت و یا تحصیلات غیر آکادمیک یا در سطح مدرسه را هدف خود قرار داده اند مناسب است. کسانی که می خواهند برای نیروی ماهر کار Skill Worker به کشور های استرالیا ، کانادا و یا نیوزلند می روند باید در این آزمون شرکت کنند.

منابع آیلتس جنرال IELTS General

خوشبختانه تقریبا تمام کتاب های آیلتس هر دو آزمون جنرال و آکادمیک را آموزش می دهند. در زیر لیستی از مفید ترین آنها را اشاره می کنیم:
Cambridge IELTS 1 to 10 (up to 2015)
Top Tips for IELTS
Cambridge Complete IELTS
Collins Get Ready for IELTS
Objective IELTS
Official Cambridge Guide IELTS
IELTS Trainer Cambridge
New Insight into IELTS>
برای آموزش IELTS General باید توجه کرد که در بخش های Reading , Writing با اکادمیک متفاوت است. هر چند در بخش Reading آزمون کمی آسان تر است اما تعداد جواب درست بیشتر نمره کمتر را نسبت به آکادمیک برای شما می آورد. یعنی به عنوان مثال تقریبا شما با ۲۰ جواب درست در آکادمیک نمره ۵٫۵ را کسب می کنید اما با همین تعداد جواب درست در جنرال شما نمره ۴٫۵ را کسب می کنید. پس باید تلاشتان را بیشتر کنید تا تعداد تست بیشتری را جواب دهید.

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط از طریق واتس اپ