ISC پذیرش مقالهپذیرش مقاله ISC

مجلات پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) مجلاتی هستند که در سایت http://www.isc.gov.ir/?lan=fa نمایه شده اند. در این سایت در بخش نشریات اصلی ISC فهرست کل مجلات در دسترس هستند. این پایگاه یک سامانه مشابه با پایگاه ISI و پایگاه Scopus جهت تجزیه و تحلیل مجلات علمی کشورهای اسلامی است. با توجه به نیاز محققان و اساتید جهت انتشار و چاپ نتایج تحقیقات، پایان نامه ها و طرح های پژوهشی خود در این نوع مجلات، گروه علمی AminArticle در زمینه پذیرش و چاپ تضمینی و ارزان مقالات در پایگاه ISC خدمات متنوعی را بسته به نوع مجله (عمومی و تخصصی) ارائه می کند.

بطور کلی این دسته از مجلات بیشتر برای پژوهشگرانی مناسب است که تمایل به چاپ مقالات خود در بازه زمانی کوتاه و همچنین هزینه کمتری نسبت به مجلات سایر پایگاه ها داشته باشند. با توجه با تجربیات اساتید همکار باتجربه گروه علمی AminArticle اطلاعات مفید و دقیقی از زمانبندی داوری، پذیرش و انتشار مقالات در مجلات نمایه شده در ISC در دست است که می تواند به محققان کمک شایانی در هماهنگی جلسه دفاعیه از پایان نامه کارشناسی ارشد و جلسه دفاعیه از رساله دکتری نماید.

به تازگی مجلات بیشماری از لیست ISC خارج شده اند که محققان عزیز می توانند جهت مشاهده لیست به لینک زیر مراجعه نمایند یا از اینجا (لیست مجلات فاقد اعتبار ISC) دانلود نمایند.

قبل از ارسال مقاله به مجلات، گروه علمی امین آرتیکل به این لیست توجه لازم داشته و تضمین می کند که مقاله از مجله ای اخذ شود که در لیست خارج شده از مجلات ISC نباشد.

خدمات AminArticle در زمینه مقالات ISC برای محققان شامل موارد زیر است که متقاضیان عزیز می توانند از هر یک از خدمات بصورت جداگانه یا مجموعه ای از آنها و یا  بصورت کلی سفارش دهند:

1. استخراج مقاله از پایان نامه جهت چاپ در مجلات ISC
2. ترجمه تخصصی مقاله جهت چاپ در مجلات ISC
3. انتخاب مجله ISC به توجه به رشته، وزارت علومی بودن مجله و لیست سیاهه مجلات ISC
4. فرمت گذاری و قالب گذاری مقاله در مجلات ISC
4. ثابمیت مقاله به مجلات ISC
5. انجام کلیه مکاتبات لازم بر اساس تجربه اساتید و پژوهشگران ممتاز گروه AminArticle که منجر به پذیرش سریع مقاله در مجلات ISC خواهد شد
6. پیگیری چاپ مقاله از مجله مورد نظر در سریعترین زمان ممکن

در حال حاضر این خدمت برای کلیه محققان رشته های فنی و مهندسی (مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک و …)، رشته های علوم انسانی (مجموعه مدیریت، علوم اجتماعی، روانشناسی، علوم تربیتی، حقوق، حسابداری، اقتصاد، مدیریت مالی، علوم سیاسی، الهیات و …) و همچنین گروه پزشکی فراهم است.

جهت ارسال سفارش خود می توانید با ایمیل amin.article@gmail.com مکاتبه نمایید تا اساتید و کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند. و یا با شماره واتس اپ موسسه در قسمت ثبت سفارش پیام تان را ارسال فرمایید و یا پیام خود را بگذارید.

برای ثبت سفارش کلیک کنید

برچسب ها:چاپ مقاله ISC، چاپ مقاله، پذیرش مقاله ISC، پذیرش مقاله، فاقد اعتبار مجلات ISC