انجام ویراستاری پایان نامه

در این بخش خدمات حرفه ای انجام ویراستاری پایان نامه، انجام ویراستاری رساله دکتری، سفارش ویرایش پایان نامه کارشناسی ارشد، درخواست انجام ویرایش تخصصی پایان نامه ارشد، انجام ویراستاری تخصصی پایان نامه، انجام فرمت بندی و صفحه آرایی پایان نامه ارشد، ثبت رایگان سفارش چیدمان پایان نامه، انجام ویرایش متن پایان نامه، انجام ویرایش فوری پایان نامه ارشد و دکتری، ویرایش فنی پایان‌نامه، ویرایش تخصصی پایان نامه در کوتاه ترین زمان ممکن، انجام ویراستاری پایان نامه فوری و تضمینی، تشریح کامل مراحل ویراستاری پایان نامه و رساله، انجام ویراستاری ارزان پایان نامه برای دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد و برگزاری جلسه دفاعیه رساله دکتری شرح داده می شود.

در اکثر مواقع، متن های تایپ شده برای پایان نامه های ارشد و رساله دکتری و کتاب و مقاله از پایان نامه ها نیاز به قالب گذاری، تمپلیت گذاری، فرمت بندی، ویراستاری، اصلاح و ویرایش دارند. پایگاه امین آرتیکل علاوه بر خدمات حرفه ای در زمینه پذیرش و چاپ مقالات از پایان نامه، تحلیل آماری، ترجمه پایان نامه ها و مقالات بیس base پایان نامه، ویراستاری پایان نامه کارشناسی، ویرایش پایان نامه کارشناسی ارشد و ویراستاری رساله دکتری را نیز به دانشجویان ارشد و دکتری ارایه می کند. این خدمات مرتبط با ویراستاری پایان نامه های فارسی دانشگاه های آزاد، سراسری وابسته به وزارت علوم، دانشگاه های وابسته به وزارت بهداشت و علوم پزشکی، ویراستاری تخصصی و حرفه ای پایان نامه ارشد و رساله دکتری است. اگر کار نوشتن پروپوزال، سمینار، پایان نامه و رساله خود را خودتان انجام داده اید و درخواست راهنمایی و استفاده از خدمات ویراستاری پایان نامه را دارید، موسسه امین آرتیکل aminarticle.com در خدمت شما است.

ویرایش پایان نامه کارشناسی- ویراستاری پایان نامه ارشد – ویرایش رساله دکتری

مقایسه خدمات درخواست انجام ویرایش پایان نامه ارشد و دکتری

خدمات انجام ویراستاری پایان نامه ارشد و رساله دکتری از خدمات تخصصی موسسه امین آرتیکل به شمار می رود. با توجه به نوع نیاز دانشجو، سطح نگارش پایان نامه و اصلاحاتی که مدنظر استاد راهنما و داوران است، خدمات ویراستاری پایان نامه در 5 سطح قابل ارایه است و متقاضیان می توانند درخواست ویرایش پایان نامه خود را سفارش دهند.

1- چیدمان و صفحه آرایی پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری (ویرایش ظاهری پایان نامه)

دانشگاه های مختلف اعم از دانشگاه های آزاد، دانشگاه های سراسری وابسته به وزارت علوم، دانشگاه های وابسته به وزارت بهداشت و علوم پزشکی فایلی را تحت عنوان دستورالعمل نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد، شیوه نامه نگارش و تدوین رساله دکتری، آیین نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری را در اختیار دانشجویان تحصیلات تکمیلی قرار می دهند. این آیین نامه برای دانشگاه های مختلف با یکدیگر فرق دارد و معمولا برای یک شکل شدن و آراستگی ظاهری پایان نامه تدوین شده است. این فایل شامل اطلاعاتی از قبیل شیوه صفحه آرایی پایان نامه، فرمت بندی پایان نامه، قالب گذاری پایان نامه ارشد، فرمت دهی پایان نامه جهت ویرایش درست و صحیح پایان نامه دانشجویی است.

جهت ثبت سفارش ویراستاری حرفه ای پایان نامه کافی است پس از اینکه نگارش پایان نامه خود را به اتمام رسانید، فایل خام پایان نامه و فایل دستورالعمل نگارش پایان نامه ارشد دانشگاه خود را برای ما ارسال بفرمایید (از طریق ایمیل amin.article@gmail.com و یا شبکه های اجتماعی). فایل پایان نامه توسط ویراستار تخصصی پایان نامه فرمت بندی خواهد شد. این فرمت بندی مطابق با شیوه نامه تخصصی پایان نامه ارشد انجام خواهد شد. در صورتی که داوران در جلسه دفاع پایان نامه خواستار اصلاحات ویرایشی پایان نامه باشند، انتخاب چیدمان و صفحه آرایی پایان نامه و تنظیم پایان نامه ارشد و رساله دکتری می تواند برای رفع ایرادات پایان نامه بکار رود زیرا یکی از اصلاحاتی که معمولا داوران در جلسه دفاع از تز دکتری و پایان نامه ارشد از بخش صفحه آرایی و تنظیم صحیح نگارش پایان نامه ایراد می گیرند. خدمات مربوط به فرمت بندی و تنظیم پایان نامه در پایگاه امین آرتیکل شامل:

حاشیه گذاری صفحات پایان نامه، فاصله بین خطوط متن پایان نامه، فصل بندی، بخش بندی، فهرست گذاری، پاراگرف بندی
تنظیم کلیه فونت های متن، اندازه فونت ها، اندازه تیترها و زیرتیترها، فونت متن انگلیسی پایان نامه، فونت متن فارسی پایان نامه
فهرست مطالب دقیق و دارای لینک به صفحات پایان نامه، اتوماتیک کردن فهرست جداول و فهرست اشکال پایان نامه
شماره گذاری صفحات پایان نامه مطابق با اصول و شیوه نامه نگارش پایان نامه دانشگاه ها
ویرایش پانویس ها، زیرنویس پایان نامه، فونت نوت ها، پاورقی فارسی و انگلیسی پایان نامه ها
شماره گذاری اتوماتیک عناوین اصلی پایان نامه، تیترها و زیرتیتر ها، عنوان ها و زیرعنوان های پایان نامه، فرمول ها و معادلات پایان نامه، تصاویر و اشکال پایان نامه، عناوین جداول و شکل های پایان نامه

هزینه انجام صفحه آرایی پایان نامه به ازای هر کلمه 8 تومان است. البته برای دانشجویانی که دارای کارهای زیادی هستند تخفیف ویژه ای نیز در نظر خواهیم گرفت.

ثبت رایگان سفارش صفحه آرایی و ویراستاری پایان نامه

2- ویراستاری فنی پایان نامه (رفع غلط املایی پایان نامه- اصلاح نگارشی متن پایان نامه)

اگر پایان نامه و رساله شما از لحاظ صفحه آرایی و تنظیم دارای اشکال نباشد، اما متن پایان نامه از اشکالات تایپی، غلط های املایی رنج می برد این گزینه می تواند برای دانشجویان گزینه مناسبی باشد. زمان سفارش ویراستاری فنی پایان نامه و رساله، فایل توسط ویراستار همکار موسسه امین آرتیکل به دقت از لحاظ شاخص های نگارشی دقیق، نقطه گذاری، اصلاح نیم فاصله ها و غلط های املایی و اشتباهات تایپی ویرایش Edit خواهد شد. با انتخاب این سفارش تنها اشتباهات تایپی و متنی پایان نامه ویرایش خواهد شد و در قالب و فرمت بندی پایان نامه تغییری صورت نخواهد پذیرفت.
درخواست ویرایش فنی متن پایان نامه (اصلاح ویرایش متن پایان نامه و رفع غلط های املایی و نگارشی پایان نامه)
در این نوع خدمتی که توسط پایگاه امین آرتیکل انجام می شود متن پایان نامه به صورت فنی و حرفه ای ویرایش خواهد شد. در این نوع درخواست خدمات ویرایش فنی متن پایان نامه، تغییری در ساختار جمله ها صورت نخواهد پذیرفت بلکه تمرکز روی ایرادات املایی و علائم و شاخص های نگارشی است زیرا همانگونه که صفحه آرایی و فرمت بندی پایان نامه مهم است، رعایت شیوه نامه نگارش متن پایان نامه و توحه به غلط های املایی نیز از مشخصات یک پایان نامه ارشد و رساله دکتری با کیفیت است. خدمات مربوط به ویراستاری متن پایان نامه در پایگاه امین آرتیکل شامل:
رفع اصلاحات مربوط به اشتباهات تایپی و غلط های املایی پایان نامه
رعایت نیم فاصله ها در متن پایان نامه
اصلاح و ویرایش علایم نگارشی مانند نقطه ویرگول، دو نقطه، پرانتز، فاصله از کلمه قبل و بعد
ویرایش و تنظیم درست به هم ریختگی های متون پایان نامه و ترتیب اعداد بکار رفته در متن پایان نامه
قیمت انجام ویرایش فنی پایان نامه به ازای هر کلمه 8 تومان است. البته برای دانشجویانی که دارای کارهای زیادی هستند تخفیف ویژه ای نیز در نظر خواهیم گرفت.
ثبت رایگان سفارش ویرایش فنی متن پایان‌نامه

ثبت رایگان سفارش ویرایش فنی متن پایان‌نامه

3- ویراستاری تخصصی پایان نامه (بازبینی کامل نگارش متن پایان نامه شامل غلط های املایی با تمرکز بر دستور ادبیان فارسی متن پایان نامه و جمله بندی متن پایان نامه)

در بخش ویراستاری تخصصی پایان نامه، علاوه بر رفع غلط های املایی و نگارشی، پایان نامه ارشد و رساله دکتری از لحاظ دستوری و ادبیات زبان فارسی نیز مورد ویرایش تخصصی قرار خواهد گرفت. بنابراین این خدمت برای افرادی که احساس می کنند پایان نامه خود علاوه بر غلط های املایی دارای متن های روان و ساده نیست و نیازمند ساده سازی جملات متن است، مناسب است.
درخواست انجام ویرایش تخصصی متن پایان نامه (انجام اصلاح ویرایش زبانی و جمله بندی پایان نامه و رفع غلط های املایی و نگارشی پایان نامه)
در صورت ثبت سفارش ویرایش تخصصی پایان نامه، ویراستار همکار موسسه امین آرتیکل که دارای تسلط به دستور نگارش ادبیات زبان فارسی است، اصلاحات زیر را روی پایان نامه انجام خواهد داد
انجام ویراستاری فنی پایان نامه به صورت دقیق (کلیه موارد اشاره شده در بخش 2)
بازنویسی و روان نورسی متن پایان نامه
ساده کردن جملات
رفع خطاهای دستوری از نظر گرامر ادبیات زبان فارسی
حذف واژه ها و کلمات تکراری و عامیانه
کوتاه کردن جملاتی که طولانی هستند و انسجام متن و ساختار پایان نامه
کوتاه سازی جملات طولانی و اتصال جملات خیلی کوتاه به یکدیگر برای منسجم کردن ساختار پایان نامه
قیمت انجام ویراستاری تخصصی پایان نامه به ازای هر کلمه 15 تومان است. البته برای دانشجویانی که دارای کارهای زیادی هستند تخفیف ویژه ای نیز در نظر خواهیم گرفت.

ثبت رایگان سفارش ویراستاری تخصصی پایان‌نامه

4- ویرایش کامل پایان نامه –(انجام صفحه آرایی + انجام ویراستاری تخصصی+انجام ویراستاری فنی)

این خدمت برای دانشجویانی مناسب است که تمایل دارند پایان نامه و گزارش دقیق، بدون نقص، بدون عیب، و کاملا مطابق با شیوه نامه نگارش پایان نامه دانشگاه داشته باشند مناسب است. این گزینه کاملترین خدمت برای سفارش ویراستاری پایان نامه است. چیدمان صحیح، تنظیم و صفحه آرایی پایان نامه بسیار ضروری است. همچنین از آنجایی که پایان نامه شناسنامه دانشجو در انجام فعالیت پژوهشی به شمار می رود باید بدون غلط های املایی و اشتباهات تایپی باشد. پیشنهاد موسسه امین آرتیکل استفاده از این نوع خدمت برای ویراستاری تخصصی و صفحه آرایی پایان نامه ارشد و رساله دکتری است. استفاده از این خدمت تضمین ویرایش پایان نامه تا روز دفاع و دریافت نمره پایان نامه است بدین معنی که در صورت بروز هر گونه ایراد توسط داوران در جلسه دفاعیه، پایان نامه و رساله مجددا مورد بازبینی قرار گرفته و تمامی ایرادات تخصصی و صفحه آرایی به صورت کاملا رایگان رفع خواهد شد. انجام این نوع ویرایش تخصصی و حرفه ای توسط ویراستاران همکار متخصص و خبره پایگاه امین آرتیکل انجام خواهد شد.

قیمت انجام ویراستاری کامل پایان نامه اعم از ویراستاری تخصصی پایان نامه و صفحه آرایی و ویرایش غلط های املایی به ازای هر کلمه 26 تومان است. البته برای دانشجویانی که دارای کارهای زیادی هستند تخفیف ویژه ای نیز در نظر خواهیم گرفت.

ثبت سفارش رایگان صفحه آرایی و چیدمان پایان نامه + ویراستاری تخصصی پایان‌نامه ارشد و رساله دکتری

5- ویرایش کامل پایان نامه – (انجام صفحه آرایی و چیدمان پایان نامه +انجام ویراستاری فنی پایان نامه)

برای انجام ویرایش پایان نامه ها که نیازمند صفحه آرایی و ویراستاری فنی (اصلاح غلط های املایی و جمله بندی) باشند استفاده از این خدمت مناسب به نظر می رسد. بنابراین تمامی موارد اشاره شده در بخش 1 و 2 در این قسمت انجام خواهد شد. اگر متن پایان نامه روان است و نیازی به بازنویسی جملات ندارد و تنها نیاز به رفع اشتباهات تایپی و غلط های املایی و صفحه آرایی و تنظیم پایان نامه مطابق با دستورالعمل و شیوه نامه دانشگاه هستید کافی است با تماس با موسسه امین آرتیکل درخواست استفاده از این خدمت را نمایید. با انتخاب این خدمت، پایان نامه دانشجو به صورت کامل از لحاظ چیدمان و صفحه آرایی و ویراستاری فنی پایان نامه، پایان نامه دانشجو توسط ویراستار متخصص ویرایش خواهد شد.
قیمت خدمات مربوط به انجام ویراستاری کامل پایان نامه (چیدمان، صفحه آرایی و ویراستاری فنی) به ازای هر کلمه، 15 تومان است.

ثبت رایگان سفارش صفحه آرایی + ویراستاری فنی پایان‌نامه (رفع خطاها و غلط های املایی)

زمان انجام ویراستاری پایان نامه ارشد و رساله دکتری

زمان انجام ویرایش پایان نامه کارشناسی ارشد و ویراستاری رساله دکتری بسته به نوع خدمت انتخاب شده توسط دانشجو، شیوه نامه و دستورالعمل دانشگاه برای پایان نامه نویسی، حجم ایرادان نگارشی و املایی و غیره دارد اما ویراستاران همکار موسسه در اسرع وقت و کمتر از 4 روز این خدمات را برای دانشجویان به انجام خواند رسانید.

انجام ویراستاری فوری پایان نامه ارشد و دکتری به صورت تضمینی

در صورتی که تمایل به درخواست ویرایش پایان نامه و رساله خود را به صورت فوری و سریع را دارید، انجام ویرایش فوری پایان نامه توسط ویراستاران همکار موسسه انجام خواهند شد. در صورتی که خواهان استفاده از ویرایش فوری پایان نامه هستید در زمان ثبت سفارش و تماس با پایگاه امین آرتیکل این مورد را اشاره کنید تا سفارش ویراستاری پایان نامه شما در اولویت انجام ویراستاری قرار بگیرد و به صورت فوری و سریع انجام شود.

هزینه ویراستاری پایان نامه- نرخ ویرایش تخصصی و حرفه ای پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری

هزینه و قیمت استفاده از خدمات ویراستاری پایان نامه در موسسه امین آرتیکل نسبت به سایر موسسه های همکار ارزان تر است در صورتی که اگر موسسه ای خدمتی ارزانتر از موسسه انجام میدهد زمان ثبت سفارش و قیمت گذاری اشاره کنید تا بررسی های لازم برای کاهش هزینه انجام شود. به طور خلاصه هزینه استفاده از خدمات مختلف برای ویرایش پایان نامه به صورت زیر است:
1- چیدمان و صفحه آرایی پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری (ویرایش ظاهری پایان نامه): هر کلمه 8 تومان
2- قیمت انجام ویرایش فنی پایان نامه: هر کلمه 8 تومان
3- قیمت انجام ویراستاری تخصصی پایان نامه: به هر کلمه 15 تومان
4- قیمت انجام ویراستاری کامل پایان نامه اعم از ویراستاری تخصصی پایان نامه و صفحه آرایی و ویرایش غلط های املایی: هر کلمه 24 تومان
5- قیمت خدمات ویراستاری کامل پایان نامه (چیدمان، صفحه آرایی و ویراستاری فنی): هر کلمه، 15 تومان

چند نکته مهم در مورد قیمت انجام ویرایش پایان نامه

گزینه 4 شامل خدمات 1، 2 و 3 است که با تخفیف قیمت 15 درصدی ارائه می‌شود (26 تومان به جای 31 تومان)
گزینه 5 شامل خدمات 1و2 است که با تخفیف قیمت 6 درصدی ارائه می‌شود (15 تومان به جای 16 تومان).
در صورت روان بودن متن، ساده بودن دستورالعمل ویرایش پایان نامه، جهت دستیابی به رضایت دانشجویان، هزینه ویرایش رساله دکتری و پایان نامه ارشد با تخفیف لحاظ خواهد شد.
جهت تخمین هزینه و قیمت ویراستاری پایان نامه باید تعداد کلمات پایان نامه خود را بدانید. برای اینکار می توانید به بخش شمارش تعداد کلمات متن مقاله و پایان نامه در نرم افزار Word مراجعه نمایید.

برای استفاده از خدمت انجام ویراستاری پایان نامه، فرمت بندی پایان نامه مطابق با آیین نامه پایان نامه نویسی دانشگاه ها کافی است از طریق ایمیل amin.article@gmail.com و یا شماره تماس و یا ثبت سفارش در سایت اقدام فرمایید. در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان پایگاه با شما تماس خواهند گرفت و راهنمایی های لازم را جهت انجام چیدمان و صفحه آرایی پایان نامه، ویراستاری فنی پایان نامه، انجام ویراستاری تخصصی پایان نامه، انجام ویرایش کامل پایان نامه –(انجام صفحه آرایی + ویراستاری تخصصی+ویراستاری فنی)، انجام ویرایش کامل پایان نامه (انجام صفحه آرایی و چیدمان پایان نامه + انجام ویراستاری فنی)، تهیه و آماده سازی فرمت بندی و قالب گذاری پایان نامه مطابق با آیین نام دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های وزارت علوم و داننشگاه های وابسته به وزارت علوم ارایه خواهند کرد.

این پایگاه تحت هیچ شرایطی کار نگارش یا فروش مقاله و پایان نامه انجام نمی دهد و خدمات صرفا در زمینه کمک به ترجمه تخصصی مقالات (فارسی به انگلیسی، انگلیسی به فارسی)، ویراستاری پایان نامه، صفحه آرایی پایان نامه، ترجمه پایان نامه، چاپ کتاب، دانلود مقاله بیس Base پایان نامه از الزیور Elsevier و ساینس دایرکت science direct، کشف، بررسی و رفع سرقت علمی و مشابهت یابی مقالات با استفاده از نرم افزارهای تخصصی تقلب یاب و پذیرش مقالات، گردآوری داده های آماری، تحلیل آماری برای سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی، برگزاری کلاس های آموزش مقاله نویسی، و برگزاری کلاس های تحلیل آماری پیشرفته می باشد.

لینک‌های مفید و مرتبط دیگر را مطالعه کنید.
پذیرش و چاپ مقاله ISI
آموزش مقاله نویسی
فرمت بندی مطابق با آیین نامه پایان نامه
تهیه پاورپوینت پایان نامه

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

فروم پرسش و پاسخ مقالات و مجلات