فرمت بندی مقاله در کمترین زمان

فرمت بندی مقاله در مجلات و ژورنال های ISI فوری در کوتاه ترین زمان ممکن، قالب گذاری فوری تضمینی مقاله، تمپلیت گذاری Template گذاری مقاله ISI فوری و تضمینی، فرمت بندی مقاله ISI ، فرمت بندی مقاله Scopus، فرمت بندی مقاله Pubmed پابمد، فرمت بندی مقاله مدلاین Medline، فرمت بندی مقاله ISC، فرمت بندی مقاله علمی پژوهشی، فرمت بندی مقاله علمی ترویجی در کمترین زمان ممکن، تشریح کامل مراحل فرمت بندی مقاله در ژورنال های معتبر برای کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری.

در این بخش قصد داریم فرمت بندی مقاله دانشجویان ارشد و دکتری در کمترین زمان ممکن را برای تمامی پژوهشگرانی که قصد ارسال مقاله خود به مجلات و ژورنال های معتبر ISI و علمی پژوهشی، فرمت بندی مقاله برای سابمیت submit مقاله به همایش ها و کنفرانس های بین المللی دارند را برای شما تشریح نماییم.

فرمت بندی و قالب گذاری مقاله در کوتاه ترین زمان ممکن برای دانشجویان و پژوهشگران کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری که پژوهش های متنوعی را در طی دوران تحصیلی خود و حتی در آزمایشگاه ها و پژوهشگاه ها انجام داده اند یکی از خدمات متنوعی است که گروه علمی AminArticle برای شما فراهم نموده است. در این مورد، پژوهشگرانی که خروجی پژوهش های خود را بصورت مقاله استخراج نموده اند باید برای ارسال مقاله به ژورنال ها و مجلات به اصول و قواعد نگارش مقاله و ساختار مقاله نویسی توجه نمایند. مجلات ISI در بخش راهنمای نویسندگان instructions to authors فرمت و قالب استاندارد مقاله را برای ارسال به ژورنال ISI و Pubmed، Scopus توضیح می دهند و اگر نویسنده مقاله مطابق فرمت مجله، مقاله را اماده سازی و قالب گذاری ننماید موجب رد Reject مقاله خواهد شد.

فرمت بندی مقاله، قالب گذاری مقاله، تمپلیت گذاری مقاله

معمولا دو نوع فرمت بندی مقاله تعریف می شود:
فرمت بندی محتوایی: در فرمت بندی محتوایی، فرمت بندی توسط نویسنده اصلی مقاله انجام می شود در این بخش هر مجله قواعد مختص خود را دارا است و نویسنده باید مطابق با راهنمای نویسندگان مجله، مجله خود را فرمت دهی نماید. در این نوع فرمت دهی تعداد کلمات عنوان مقاله، تعداد کلمات چکیده مقاله، تعداد صفحات مقاله، سایز صفحات مقاله در فرمت نویسی، تقدیر و تشکر، نحوه نوشتن رفرنس ها، فونت ها در فرمت بندی، سایز فونت ها در فرمت بندی، و غیره تهیه می گردد
فرمت بندی ساختاری: در این نوع فرمت بندی تمامی موارد بالا به علاوه ساختار مقاله که باید به صورت جزء به جزء در مقاله رعایت شود مانند عنوان مقاله، چکیده مقاله، کلمات کلیدی، مقدمه، مرور ادبیات، مواد و روش ها (روش شناسی پژوهش)، نتایج و یافته های پژوهش، بحث و نتیجه گیری، تشکر و قدردانی، ضمایم، رفرنس ها و مراجع. در موسسه امین آرتیکل بر اساس مجله ای که متقاضی انتخاب کرده است فرمت بندی توسط کارشناسان متخصص و حرفه ای نرم افزار Word و ژورنال های ISI انجام می شود شامل فونت، سایز فونت ها، ساختار قالب مقاله و رفرنس نویسی و مرجع دهی برای مقاله می شود.

انواع رفرنس دهی مقاله برای فرمت بندی مقاله، رفرنس نویسی مرجع دهی مقاله برای قالب گذاری مقاله عبارتند از:

روش رفرنس دهی ام ال ای (MLA)، روش رفرنس دهی ((APA (American psychological association) (اِی پی اِی)، روش رفرنس نویسی AMA، رفرنس نویسی شیکاگو Chicago، روش ارجاع دهی The Turabian Style یا سبک مکینتاش، مرجع دهی IEEE Documentation Style، روش ارجاع دهی ISO690، رفرنس نویسی و ارجاع دهی هاروارد Harvard Referencing،

زمان فرمت دهی مقاله

زمان فرمت دهی مقاله برای ژورنال های و مجلات نمایه ISI مجلات نمایه اسکوپوس Scopus، مجلات نمایه Pubmed، مجلات نمایه ISC، مجلات نمایه Medline، مجلات نمایه علمی و پژوهشی، و علمی ترویجی وزارت علوم، وزارت بهداشت و علوم پزشکی و پیام نور و دانشگاه آزاد طی 24 ساعت انجام خواهد شد.

هزینه فرمت دهی مقاله

هزینه و قیمت فرمت دهی مقاله برای مقالاتی که باید برای ژورنال های ISI ارسال شوند حدود یکصد هزار تومان بسته به نوع فرمت و مقاله خواهد بود
پایگاه علمی امین آرتیکل آماده ارایه خدمات مربوط به فرمت بندی مقاله برای ارسال و سابمیت مقاله به ژورنال های معتبر نمایه JCR، نمایه WOS، نمایه ISI، نمایه علمی و پژوهشی، مشاوره رایگان برای انتخاب نوع مجله بسته به رشته، گرایش و مقطع تحصیلی متقاضیان ، ترجمه تخصصی مقاله، قالب گذاری مقاله پس از ترجمه است.

لینک‌های مفید و مرتبط دیگر را مطالعه کنید.
تنظیم مقاله به فرمت ژورنال
چاپ مقاله ISI
استخراج مقاله از پایان نامه
انجام فرمت بندی مقاله ISI و اسکوپوس

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل

فروم پرسش و پاسخ مقالات و مجلات