تنظیم مقاله به فرمت ژورنال

یکی از مهم ترین کارهایی که نویسنده مقاله باید قبل از ارسال submit مقاله خود به کنفرانس ها و ژورنال ها و مجله های مختلف انجام دهند، تنظیم مقاله یا فرمت دهی مقاله در قالب و Template ژورنال مورد نظر است. اگر مقاله دارای وزن علمی بسیار بالایی باشد و تمامی موارد مربوط به شیوه نامه نگارش و گرامر و دستور زبان در آن رعایت شده باشد اگر در قالب، Template مجله فرمت بندی نشده باشد مقاله از Desk میز سردبیر فراتر نخواهد رفت تا در فرآیند داوری قرار گیرد. در این گونه موارد مقاله از ابتدا ریجکت می شود و از سوی ادیتور درخواست بازنگری و رعایت فرمت و قالب مجله و ژورنال می شود.

صفحه آرایی و تنظیم مقاله به فرمت و قالب ژورنال های تخصصی

پایگاه امین آرتیکل تجربه بسیار گرانبهایی در ارسال مقاله دانشجویان، اساتید و پژوهشگران به کنفرانس های بین المللی، همایش های بین الملی، ژورنال های معتبر ISI ، ژورنال های معتبر علمی پژوهشی داخلی، ژورنال های پزشکی نمایه پابمد و مدلاین را دارد. تجربه پایگاه امین آرتیکل نشان می دهد چگونه شیوه نگارش مقاله می تواند حس مثبت و منفی در داور ایجاد کند. این شیوه نگارش شامل موضوع مقال، نوآوری مقاله، نتایج و یافته های مقاله، متن رسا و بدون ایرادات نگارشی و دستوری، و در نهایت تنظیم و نوشتن مقاله به فرمت ژورنال می توانند اثرات مهمی در نظر و کامنت داور در رد و اکسپت مقاله داشته باشند.

تنظیم مقاله به فرمت ژورنال

بنابراین برای آنکه شانس پذیرش و اکسپت مقاله خود را افزایش دهید و دید مثبتی در داور ایجاد کنید نیاز است مقاله به فرمت و قالب ژورنال تنظیم شده و تلاش کنید از این امتیاز بهره مند شوید.

یکی از خدماتی که پایگاه امین آرتیکل (تخصصی ترین مرکز مشاوره پذیرش و اکسپت مقالات ISI، ISC، Scopus، Pubmed، Medline) که به لیست خدمات خود اضافه کرده است تنظیم و ویراستاری مقاله به فرمت و قالب مورد نظر ژورنال است. در این خدمت حفظ محرمانگی مقاله، وفاداری کامل به تمپلیت و قالب ژورنال صورت خواهد گرفت. بدین ترتیب شما می توانید با فراغ بال مقاله خود را به مجموعه امین آرتیکل سپرده و تمرکز خود را تنها به محتوی علمی و نگارش مقاله خود نمایید و کارشناسان خبره موسسه مقاله شما به فرمت کنفرانس و ژورنال درآورده و سپس مقاله شما را به کنفرانس و یا ژورنال انتخابی ارسال Submit خواهند کرد.

لینک‌های مفید و مرتبط دیگر را مطالعه کنید.
ترجمه مقاله ISI
چاپ فوری و تضمینی کتاب
چاپ کتاب از پایان نامه
انجام فرمت بندی مقاله ISI و اسکوپوس

ارتباط با ما از طریق واتس اپ

ثبت سفارش آنلاین در موسسه امین آرتیکل