دانلود نرم افزار DEAP

دانلود نرم افزار تحلیل پوششی داده ها  DEAP، دانلود نرم افزار تحلیل پوششی داده ها، دانلود نرم افزارهای DEA، آموزش نرم افزار DEAP

نرم افزارهای متنوعی برای محاسبه کارآیی، ارزیابی عملکرد به روش تحلیل پوششی داده ها DEA به بازار عرضه می شود. به عنوان مثال می توان به نرم افزارهایی مانند DEAP، EMS،  XLDEAو dea-prof-75unit اشاره نمود. اکثر محققان ایرانی به دلیل استفاده رایگان نرم افزار DEAP، از این نرم افزار استفاده می کنند. فایل آموزش رایگان نرم افزارDEAP در زیر برای دانلود قرار داده شده است.
نرم افزار تحلیل پوششی داده ها  یا نرم افزار DEAP که برای حل مسایل DEA بکار می رود بیشتر برای دانشجویان رشته های مدیریت و رشته مهندسی صنایع کاربرد دارد که می توانند برای مقاله یا پایان نامه خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد از آن بهره ببرند. شرکت CEPA System نرم افزار تحلیل پوششی داده ها DEAP را معرفی کرده است و سایت زیر هم این نرم افزار را برای دانلود قرار داده است. http://www.uq.edu.au/economics/cepa/software.php. نرم افزار دیگری به نام  DEA Solver  نیز برای تحلیل DEA وجود دارد. لازم به ذکر است که این دو نرم افزار تفاوت چندانی ندارند و در صورت داشتن DEAP نیازی به داشتن DEA Solver نخواهید داشت. نرم افزار DEAP دارای قابلیت های زیر می باشد.

قابلیت های اصلی و کلیدی نرم افزار DEAP:

– مدل ریاضی را به صورت ساده بیان می کند.
– اطلاعات ورودی را می تواند از نرم افزارهای بانک داده مانند Access و یا Excel دریافت نماید.
– نتایج تحلیل مدل را می تواند به نرم افزارهای اکسس، اکسل ارسال نماید.
– دارای راهنمای کامل و جامعی برای کابران است (پایگاه امین آرتیکل این فایل را درقالب فایل PDF در اختیار محققان عزیز قرار داده است).


دانلود نرم افزار تحلیل پوششی داده‌ها DEAP به همراه فایل آموزشی