دانلود نرم افزار سوپر دسیژن Super Decision

نرم افزار سوپر دسیژن Super Decision یکی از نرم افزارهای بسیار مهم و پرکاربرد برای تحلیل فرآیند شبکه ای ANP به شمار می رود. پژوهشگران پس از ترسیم شبکه مساله و دستیابی به نظرات خبرگان از طریق مقایسات زوجی می توانند این تحلیل و نتایج مربوطه و تحلیل حساسیت ها را با استفاده از نرم نرم افزار سوپر دسیژن Super Decision انجام دهند. پس از آنکه با درخواستهای بیشمار دانشجویان جهت قراردادن لینک دانلود نرم افزار ANP مواجه بودیم، لینک دانلود نسخه کامل نرم افزار سوپر دسیژن Super Decision را برای دانشجویان و اساتید عزیز فراهم کردیم.

مراحل نصب نرم افزار Super Decision به شرح زیر است:

1. نرم افزار را از لینک اختصاصی AminArticle دانلود نمایید.
2. به وبسایت superdecisions.com مراجعه نموده و در این سایت ثبت نام register کنید. لینک register در زیر آمده است
http://www.superdecisions.com/super-decisions-download-page/register/
3. پس از ثبت نام کد فعالسازی که به ایمیل شما خواهد آمد را فعال نمایید
4. پس از وارد کردن user و pass به وبسایت superdecisions.com مراجعه نموده و از بخش Get Serial Number شماره سریال را بصورت اختصاصی دریافت کنید.
توجه مهم: ۴- رمز عبور وبسایت super decision آقای ساعتی را فراموش نکنید زیرا شماره سریال دریافتی توسط شما هرچندماه یکبار منقضی شده و شما میبایست به وبسایت superdecisions.com مراجعه نموده و Serial Number جدید دریافت نمایید.


دانلود نرم افزار سوپر دسیژن Super Decision (نسخه 42 مگابایتی)

رمز: aminarticle.com


تفاوت سوپردسیژن و اکسپرت چویس- تفاوت expert choice و Super Decision

نرم افزار Expert choice تنها برای حل مسایل مربوط به درخت سلسله مراتبی یا فرآیند تحلیل سلسله مراتبی AHP بکار می رود در حالی که نرم افزار super decision برای حل مسایل ANP فرآیند تحلیل شبکه ای قابل استفاده است و همچنین از این نرم افزار می توان برای حل مسایل AHP هم استفاده نمود در واقع کاربرد دوگانه دارد.


تحلیل ANP و AHP

تحلیل پروژه‌های ANP و AHP توسط گروه علمی امین آرتیکل پذیرفته می‌شود. برای مشاوره پروژه‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره فازی و غیر فازی با ما به آدرس aminarticle@gmail.com مکاتبه کرده یا روی ثبت سفارش کلیک کنید